Тема: Письмове ділення на двоцифрове число. Складені задачі, що містять знаходження частини числа Мета: вправляти учнів у письмовому діленні на двоцифрове число, застосовувати таку дію для розв’язання задачі; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для самостійної роботи. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1.Самостійна робота за картками Картка 1 Варіант I 1) 672 : 2124 25 928 : 3241 23 2) До овочевого магазину привезли 800 кг овочів. Капуста становила п’яту частину всіх овочів, решта була морква. Скільки моркви привезли до магазину? Картка 2 Варіант II 1)Восени на ділянці посадили 576 дерев. Дуби становили четверту частину всіх дерев. Решта — сосни. Скільки сосон посадили на ділянці? 2.Фізкультхвилинка II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Коментоване розв’язання прикладів № 99 2. Знаходження частки з поясненням 294 : 49. 3. Самостійне розв’язання прикладів № 101 4. Розв’язання задач 1) Задача № 102. Записати розв’язок задачі виразом. 350 - 350 : 5 = 280 (кг) 2) Задача № 103. • Дізнатися, якої довжини будуть обидві смужки. • Розв’язати задачу за умовним планом: 3)Самостійне розв’язання задачі № 104 (звернути увагу на вираз на... менше). III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 105, 106. 2) 882 : 42 952 : 34 35 15 17 19 □ : ( □ + □ ) = □ (см) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1956 | |
Мистецтво навколо нас. Урок-бесіда «Уявлювана подорож містом» |
Водойми рідного краю |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Птахи |
Обов'язки дітей і батьків |
Всього коментарів: 0 | |