Тема: Вправи і задачі на знаходження частини числа. Письмове ділення на одноцифрове число Мета: вправляти учнів у виконанні письмового ділення, проаналізувати розв’язання складеної задачі; закріплювати вміння знаходити частину від числа. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, таблиця умови задачі, геометричний матеріал. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка наявності домашнього завдання 2. Завдання для опитування 1) Виконати письмово ділення: 471 : 3, 624 : 6, 506 : 6. 2) Донька зібрала 12 кг аґрусу, а мати у 4 рази більше. Скільки кілограмів аґрусу зібрали мати й донька? 3) На скільки одиниць зменшиться число 768, якщо в ньому поміняти місцями дві перші цифри? 4) Знайти суму чисел у другому і третьому прикладах, користуючись першою сумою. 9 + 5 + 8 = 2229 + 25 + 28 =309+ 305 + 308 = 3. Робота за картками Картка 1 (високий рівень знань) а) Обчислити: 325 • 4, 343 : 7. б) На клумбі росте 5 рядів по 13 квітів й 6 рядів по стільки ж кущів троянд. Скільки всього квітів й кущів росло на клумбі? Розв’яжи задачу двома способами. Картка 2 (достатній та середній рівень) а) Першого дня виставу подивились 40 учнів, а другого у 3 рази більше. Скільки всього учнів подивились виставу? б) Обчислити: 291 • 2, 696 : 4. 4. Усне розв’язання рівнянь № 51 5. Розв’язання «ланцюжків» Поставити відповіді у порядку зростання й відгадати слово. Слово: ручка. II. Розв’язання вправ і задач на знаходження частини від числа 1. Назвати, яку частину замальовано. — На скільки рівних частин поділено кожний прямокутник? — Як називається не замальована частина у прямокутниках? — Скільки таких частин у прямокутниках? Записати, яку частину замальовано. 2. Накреслити відрізок довжиною 9 см, показати у частину його довжини. 3. Робота з підручником. Завдання № 45 4. Розв’язання задач 1) Коментоване розв’язання задачі № 46. 2) Самостійне розв’язання задачі № 49. (З більш слабкими учнями розв’язує задачу вчитель, учні з високим рівнем знань працюють самостійно.) III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Повторення алгоритму ділення трицифрового числа на одноцифрове (вправа № 47) 2. Самостійне розв’язання прикладів № 48 3. Фізкультхвилинка 4. Розв’язання задачі № 50 за таблицею Час Відстань Швидкість По озеру 2 год52 км? км/год По річці 4 год124 км? км/год IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 52, 53. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2090 | |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко... |
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край» |
Птахи |
Всього коментарів: 0 | |