Тема: Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Задачі на 3 дії Мета: повторити алгоритм письмового додавання й віднімання чисел; опрацювати розширену задачу на знаходження третього доданка; ознайомити учнів з розміщенням відрізків на площині і в просторі. Обладнання: предметні малюнки, таблиця «Додавання й віднімання трицифрових чисел». ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання • Прочитати приклади № 17 з відповіддю, яка виражена двоцифровим числом. • Показати розв’язання задачі № 18 двома способами. 2. Усні обчислення 1) Лічба «ланцюжком». 30 3 - 45 : 9 • 7 + 35 : 10 = 2) Математичний диктант. • Записати число, яке складається з 8 дес. 3 од.; 3 сот. 5 дес. 4 од.; 2 сот. 7 дес.; 5 сот. 2 од. • Записати наступне число для чисел 217, 306, 209, 475, 399. • Записати числа, попередні для чисел 174, 320, 241, 456, 230. • Число 452 зменшити на 50. • Число 348 зменшити на 4 десятки. • Число 123 збільшити на 1 сотню. • Знайти добуток чисел 24 і 5. • З чисел 4, 0, 1 записати найменше і найбільше трицифрове число. Відповіді: 83, 354, 270, 502, 218, 307, 210, 476, 400, 173, 319, 240, 455, 229, 402, 308, 223, 120, 104, 410. 3)Усне розв’язання задач. • Учні вирішили посадити в парку 140 кленів. Вони посадили 80 дерев. Скільки дерев їм залишилось посадити? • До магазину привезли 258 телевізорів. Через тиждень у магазині залишилось 120 телевізорів. Скільки телевізорів продали за тиждень? II. Повторення письмового додавання й віднімання трицифрових чисел 1. Обчислення з коментуванням прикладів біля дошки 2. Самостійне виконання завдання № 20 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Коментоване розв’язання прикладів № 21 2. Робота над задачею № 22 I ділянка II ділянка IIIділянка 450 кг 3. Робота з геометричним матеріалом. Вправа № 23 Записати назви відрізків, зображених у вертикальному положенні, виміряти їх довжину. Віднайти серед них найкоротший відрізок, найдовший відрізок. 4. Самостійна робота за варіантами Приклади № 19 (I варіант — перший рядок, II варіант — другий рядок). 5. Задача з логічним навантаженням Назвати номери будинків на одній стороні вулиці, що стоять один за одним. Відповідь: 16, 18, 20. 54 (54: з = 18 18 - 2 = 16 18 + 2 = 20) IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 25, 26. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1799 | |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів... |
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено? |
Г. Демченко «Калинка». Загадки |
У школі детективів |
Всього коментарів: 0 | |