Тема: Поділ тексту на частини. План тексту Мета: продовжувати формувати вміння ділити текст на логічно завершені частини; складати план тексту; розвивати вміння переказувати за планом; виховувати вміння бачити прекрасне в повсякденному житті, праці людей. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання 1. Індивідуальне опитування Учні читають тексти, складені за вправою 30. 2. Фронтальне опитування — Як можна уникнути повторів у тексті? — Які слова допомагають нам? — Зверніть увагу на слова на С. 17. Що ви можете про них сказати? 3. Робота у парах — Прочитайте одне одному слова, правильно ставлячи наголос. — Закрийте підручник і повторіть слова по пам’яті. II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчання 1. Виконання вправи 31 (С. 17) — Яка тема цього тексту? А мета? — Які епізоди можна виділити в тексті? — Дайте назву кожній частині. Що у нас вийшло? 2. Проблемні питання — А для чого потрібен план? У чому він може нам допомогти? III. Повідомлення теми й мети уроку — Сформулюйте тему нашого уроку. — А що нам треба сьогодні навчитися робити? IV. Первинне сприйняття та усвідомлення нового матеріалу 1. Усний переказ за планом (за вправою 31 (3)) Можна запропонувати одній групі учнів підготувати детальний, а другій — стислий переказ. — Чи допоміг вам план під час виконання цієї роботи? — А чим він допоміг? Колективно опрацювати завдання 31 (4). 2. Робота в парах (за вправою 32) — Прочитайте назву тексту. Чи знаєте ви, що таке обжинки? — Прочитайте текст. А тепер ви зрозуміли, що таке обжинки? — Коли вони починаються? — Виберіть і прочитайте, як проходить це свято. — Прочитайте завдання 2 до вправи. Чи зрозуміле вам воно? — Опрацювати його у парах. 3.Робота зі словниковим словом — Зверніть увагу на слово, наведене в рамці. — Знайдіть речення, в якому є це слово. — Як ви думаєте, на що треба звернути увагу під час написання цього слова? — Внесіть слово у свій словничок, виділіть у ньому орфограми. — Закрийте підручник і пропишіть це слово на рядочку п’ять разів. — Розкрийте підручник і перевірте написання. Кому вдалося написати без помилок? V. Закріплення та систематизація знань 1. Самостійна робота із вправою 33 Перевірка роботи проходить шляхом постановки питань. 2. Хвилинка каліграфії — Прочитайте речення на С. 18, які вам запропонували автори підручника. — Якої частини мови немає в цих реченнях? — Виберіть і пропишіть одне речення за наведеним зразком. — Підкресліть сполучення букв, які вийшли у вас найгірше. — Спробуйте їх прописати ще раз. — Чи можуть ці речення бути пунктами плану? Виберіть і прочитайте ті частини тексту, назвами до яких можуть бути ці речення. 3. Коментар до домашнього завдання VI. Підсумок уроку — Розкажіть, чого ви навчилися на цьому уроці. VII. Домашнє завдання Виконати вправу 34, письмово скласти план і записати зв’язну розповідь за своїм планом. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2015 | |
Птахи |
Природа навколо нас |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
Безпека на відпочинку |
Марійка Підгірянка «Розмова про сонце». Загадки. Т. Коломієць «Вітрисько» |
Всього коментарів: 0 | |