Тема: Тематичне оцінювання Мета: поглиблювати знання дітей про Україну та її населення у давні часи; розвивати пізнавальні інтереси учнів; збагачувати їхній мовний запас; викликати інтерес до вивчення минулого своєї країни; виховувати любов та повагу до своєї Вітчизни. Обладнання: таблиця для читання. ХІД УРОКУ I. Організація класу II. Вправи для удосконалення навичок читання 1.Читання прямих і обернених складів. Ма мо на но ру ра ва ви са си. Ам он ан он ур ар ав рів ас ис. 2.Читання скоромовки. На місточку скоромовка Сіроманця стріла вовка. Скоромовить вовк почав, Ледь язик не поламав! Бо була та скоромовка Для Івася - не для вовка. (Учні за командою вчителя читають: повільно, швидко, ще швидше, скоромовкою.) III. Повідомлення теми й мети уроку - Колись давно, багато сотень років тому, наша Вітчизна та її землі виглядали інакше, ніж зараз. скільки сягало око, простягалися ліси та води. А про те, якими були давні люди, чим вони займалися, чого хотіли, ми з вами дізнаємося з творів, які розповідають про різні часи. Твори ці різні за жанром - це оповідання, вірші і науково-популярні тексти. Вивчаючи цей розділ, ми багато дізналися з історії нашого народу. Адже є такий відомий вислів: «Без знання минулого не збудуєш майбутнього». Сьогодні на уроці ми узагальнимо ті знання, які ви здобули під час вивчення цього розділу. IV. Усне опитування - Як називається цей розділ? Чому? 1.Тести. 1) Хто є автором книги «Княжа Україна»? а) Н. Забіла; б) О. Олесь; в) Д. Павличко. 2) Як звали великого київського князя? а) Нестор; б) Ярослав Мудрий; в) Данило Галицький. 3) До чого закликав дітей Ярослав Мудрий? а) Воювати; б) жити в мирі; в) подорожувати. 4) Як називалась перша історія України? а)»Найдавніший Літопис»; б) «Наші предки - слов'яни»; в) «Ярослав Мудрий». 5) Чим писали книги за княжих часів? а) Чорнилом; б) сажею; в) фарбами. 6) Що таке собор? а) Головна чи велика церква міста; б) широка вулиця; в) велике місто. 7) Яке місто називали «матір'ю міст руських»? а) Львів; б) Київ; в) Москву. 8) Як звали героя оповідання Ю. Збанацького? а) Андрійко; б) Савочка; в) Іванко. 9) Що символізує герб України? а) Волю; б) багатство; в) працьовитість. 10) Синьо-жовтий прапор символізує: а) небо і пшеничні лани; б) річку і пісок; в) небо і квіти. 2. Гра «Доповніть речення». 1) Народ, який живе на Україні, називають... (українці). 2) Наші предки - ... (слов'яни). 3) Ярослав дбав про Київ, як про... (сина). 4) У давні часи книги писали на... (тонкій шкірі). 5) Головна вулиця Києва - ... (Хрещатик). 6) Українці виїжджали... (до Америки, Канади, Бразилії). 3. З якого твору ці речення? 1) Саме в цей час, немов з-під землі, виріс біля кухні... («Гвардії Савочка») 2) Жовто-блакитне знамено - це національний символ нашої держави. («Як давно в Україні з'явився жовто- блакитний прапор») 3) А тоді, звичайно, ніякого фунікулеру не було. («Старовинне місто») 4) Пустились ми в дорогу, в незнаний світ. («На новій землі») V. Підсумок уроку - Отже, діти, всі ви повинні знати історію свого народу, свої символи, берегти, зберігати їх, примножувати честь і славу своєї Вітчизни, любити та берегти її. Адже всі ми пам'ятаємо вислів: «Хто не любить своєї Вітчизни, - той немов сирота, що без батька і без матері». Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1033 | |
Способи згинання паперу |
Рослини. Рослини і людина: що дають рослини людям, вшанування рослин. Охорона... |
Дикорослі та культурні рослини |
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ... |
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини |
Всього коментарів: 0 | |