Тема: Цікавий світ навколо тебе Мета: сприяти розвитку й удосконаленню усного мовлення; формувати в учнів творче мислення, яке спирається на уяву; вчити самостійно знаходити матеріал до уроку позакласного читання; вдосконалювати навички виразного читання; виховувати любов до навколишнього світу. Обладнання: виставка книг на тему «Цікавий світ навколо тебе». Тип уроку: урок позакласного читання. ХІД УРОКУ I. Організація класу Девіз уроку: До уроку ми добре підготувались І багато цікавого про світ навколо нас дізнались. II. Вступна бесіда — Наш урок позакласного читання розпочнемо рядками із вірша Якова Щоголіва «Порада». Прочитаємо його виразно і подумаємо, до чого закликає нас поет. Вчіться, діти! Мудра книжка Скаже вам чогось багато З того, що колись другими І посіяно, й пожато. — До чого закликає вас поет? (Вчитися) — Що допоможе нам у навчанні? (Книга) — Яке ж місце посідає книга у житті людини? (Вона супроводжує людину протягом всього життя.) — Розгляньте книги різних авторів на виставці «Цікавий світ навколо тебе». • М. Кривинюк «Маленький скрипаль»; • Л. Воронова «Радощі»; • І. Тургенєв «Горобець»; • О. Бердник «Серце Матіоли»; • В. Чухліб «Бабине літо»; • В. Сухомлинський «Де беруться срібні павутинки»; • О. Ємченко «Драма на болоті»; • В. Нестайко «Незвичайні пригоди у Лісовій школі»; • П. Ловецький «Голки не завжди рятують». III. Повідомлення теми і мети уроку — До цього уроку позакласного читання перша група готувала твір І.Тургенєва «Горобець», друга група — твір М. Кривинюк «Маленький скрипаль», третя група — оповідання В. Нестайка «Незвичайні пригоди у Лісовій школі». 1) Ведучий першої групи стисло передає зміст оповідання І. Тургенє-ва «Горобець» за питаннями. — Хто опинився на доріжці? — Хто врятував горобчика? — Як горобець впав? — Яким є горобчик у творі? 2) Ведучий другої групи стисло передає зміст оповідання М. Криви-нюк «Маленький скрипаль». — Хто живе у полі? — Де його хатинка? — Який в нього жупан, очі? — Чим грає Стрибунець? — Що їдять коники? — Коли починають грати коники-діточки? 3) Ведучий третьої групи стисло передає зміст оповідання В. Нестай-ка «Незвичайні пригоди у Лісовій школі». — Яким був Колько Колючка? — Яким був Кося Вухань? — Хто з ким зустрівся? — Куди батьки хотіли записати своїх дітей? — Хто був директором школи? — Що це була за школа? — Чи пішли Колько і Кося до школи? За допомогою яких картин можна передати зміст творів (по рядах)? IV. Хвилинка творчості Складіть свій твір про навколишній світ (коротко). V. Домашнє завдання Читати твори на тему «Людина починається з добра...». VI. Підсумок уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2030 | |
Декоративна аплікація |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає |
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок» |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23 |
Всього коментарів: 0 | |