💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 904
Показано матеріалів: 781-790
Сторінки: «« 1 2 ... 77 78 79 80 81 ... 90 91 »»

УРОК 8

Тема. Загартовування. Способи загартовування

Мета: розширити уявлення учнів про загартовування як одну з умов фізичного розвитку; розвивати вміння практично використовувати природні чинники для загартовування; вчити учнів виконувати комплекс процедур для загартовування; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.

4 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 3655 | Додав: SYLER

УРОК 7

Тема. Практична робота: вибір якісної їжі. Вибір корисної для здоров’я їжі

Мета: поглибити знання учнів пркорисну та якісну їжу та її позитивний вплив на збереження й зміцнення здоров’я дорослих і дітей; вчити встановлювати зв’язок між харчовою цінністю і корисністю продуктів та фізичним розвитком, самопочуттям; ознайомити з основами культури харчування, вчити планувати свої дії щодвизначення якості їжі; виховувати прагнення берегти своє здоров’я.

4 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 2410 | Додав: SYLER

УРОКИ 5-6

Тема. Складові їжі. Енергетична цінність їжі

Мета: дати учням уявлення пренергетичну цінність їжі; поглибити знання дітей прскладові компоненти їжі; пояснити необхідність вживання різноманітної їжі, достатньої кількості води; виховувати відповідальність за власне здоров’я.

4 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 2971 | Додав: SYLER

УРОК 4

Тема. Гігієна порожнини рота

Мета: розширити уявлення учнів пргрупи зубів; пояснити негативний вплив шкідливих звичок на стан зубів і прикус; вчити учнів виконувати правила догляду за зубами; виховувати відповідальне ставлення двласногздоров’я.

4 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 3541 | Додав: SYLER

УРОК 3

Тема. Показники фізичногрозвитку дитини. Вплив рухової активності на розвиток організму. Вплив постави, форми стопи на здоров’я. Практична робота: вивчення комплексу вправ для формування постави та профілактики плоскостопості

Мета: розширити уявлення учнів прскладові фізичногздоров’я; пояснити вплив постави, форми стопи на здоров’я; вчити учнів виконувати комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; виховувати відповідальність за власне здоров’я.

4 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 4438 | Додав: SYLER

УРОК 2

Тема. Гуманне ставлення длюдей, які мають проблеми зі здоров’ям. Практична робота: моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами

Мета: довести учням необхідність бережливогставлення дорганів зору, слуху, опорно-рухової системи; вчити надавати допомогу людям з особливими потребами; виховувати толерантність, духовність.

4 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 3680 | Додав: SYLER

УРОК 1

Тема. Складові здоров’я: фізична, соціальна, психічна, духовна. Чинники здоров’я

Мета: дати учням уявлення прскладові здоров’я, вікові зміни організму, чинники, які впливають на здоров’я; вчити встановлювати взаємозв’язки між складовими здоров’я, виконувати навчальні та фізичні навантаження відповідндсвоїх можливостей; виховувати дисциплінованість, відповідальність.

4 Клас | Основи здоров’я | Переглядів: 8402 | Додав: SYLER

Урок № 35. Композитор. Слухач. Виконавець (підсумковий урок за рік)    
 

Вступ
Сьогодні в нас підсумковий урок за рік. І ми проведемо його у вигляді тестування. Зичимо успіху!

4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1765 | Додав: SYLER

Урок № 34. Подорож країнами світу разом із музикою (підсумковий урок)    
 

Вступ
Сьогодні ми за допомогою музичної вікторини здійснимо подорож країнами світу. На карті з’являтимуться прапори тих держав, куди приведе нас музика. Пам’ятаймо, що музична мова зрозуміла без перекладу, вона інтернаціональна.

4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2256 | Додав: SYLER

Урок № 33. Музика не знає кордонів    
 

Вступ
Ми подорожували різними країнами, які знаходяться або поряд з Україною, або на великій відстані від неї, та знайомилися з особливостями музичної культури кожної з них і дійшли висновку, що, навіть не знаючи мови твору, ми розуміємо музичну мову, яка в багатьох народів містить чимало спільних рис (хоча й існує національна своєрідність музики).
 

4 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2363 | Додав: SYLER