Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Контроль навчальних досягнень. Письмовий переказ «Допомога матері» (Н. Павлов) Мета: 1. Перевірити вміння писати письмовий переказ, послідовно передавати зміст, викладати події, виділяти головне, грамотно оформляти речення і текст. 2.Виховувати почуття любові до матері, бажання їй допомагати. 3. Розвивати мовлення, увагу, словниковий запас учнів. Хід уроку І. Організація класу. Хто любить рідну мову – Вживає всі слова її безпомилково. Прошу, діти, не лінитись. А учитись і учитись! ІІ. Перевірка домашнього завдання. Слухання і аналіз декількох записів про враження з попереднього уроку. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Інтерактивна вправа «очікування». ІV. Розвиток зв’язного мовлення.
- Мама! Скільки спогадів і тепла таїть магічне слово, бо в дитинстві ми не уявляємо свого життя без матусі та й гріє нас материнська ласка до старості. Образ матері оспіваний у музичних творах, прославлений у казках, легендах, увіковічнений у картинах, віршах. Як гарно сказав Т. Г. Шевченко: Нічого кращого немає, Як тая мати молодая З своїм дитяточком малим. Найдорожча. Наймиліша. Найрідніша людина в світі для кожного з нас – це мама. В житті все починається з мами.
Нема такого краму, щоб купити маму. Материн гнів, як весняний сніг: рясно впаде, та скоро розтане. Мати одною рукою б’є, а другою гладить. На сонці тепло, а біля матері добре. Дитина плаче, а матері боляче. У дитини заболить пальчик, а в матері – серце. Який кущ, така й малинка, яка мати, така й дитинка. Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь гладенько.
Допомога матері Є у вас вірний друг, якого не може ніхто замінити. Це – мати. Її ніжність, ласка прикрашають вам життя. Жодна турбота не здається матері важкою, коли її дитині щось потрібно. Згадайте, як часто ви бачили свою маму стомленою, але вона намагалася зробити для вас щось хороше, приємне. Кожен з вас повинен допомагати своїй матері. Адже працьовитим рукам завжди знайдеться робота. ( Н. Павлов)
1.Вірний друг. 2.Окраса життя. 3.Турботи про дитину.
Життя, здається, приємне, працьовиті, знайдеться, не може.
V. Руханка. Гра «Гроза» Краплі дощику упали, ( постукати 2 пальцями кожної руки по парті) Павуків перелякали. ( Показати пальцями, як розбігаються павуки) Дощик заспівав сильніше, ( постукати по столі всіма пальцями) Ну, а пташки - все тихіше.( схрестити пальці обох рук і махати ними) Дощ полив, як із відра, - ( сильніше постукати по столі) Зникла з двору дітвора. ( побігати пальцями по столі) В небі блискавка сіяє, (намалювати в повітрі блискавку) Грім все небо розриває ( тарабанити кулаками, потім – поплескати у долоні) А з-за хмари добре сонце ( руки догори, помахати ними) Знов подивиться в віконце! ( С. Лупінович) VІ. Підсумок уроку.
Мамині руки Підняли мене з колиски ніжні руки мами, Берегли від горя-лиха днями і ночами. Вчили на землі стояти і ходити вчили, А коли бувало важко – додавали сили. Працьовиті та невтомні, ласкою зігріті, - Руки мамині для мене найсвятіші в світі. ( С. Жупанин)
VІІ. Домашнє завдання. Скласти усну розповідь « Руки моєї мами». | |
| |
Переглядів: 2262 | |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
Вступне заняття |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв... |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |