Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ оповідання В. Сухомлинського «Сніжинка» за планом. Мета: 1. Навчити дітей послідовно передавати зміст, викладати події, виділяти головне, складати план. 2.Виховувати естетичні смаки та вміння бачити красу природи. 3.Розвивати увагу, спостережливість, зв’язне мовлення. Хід уроку І. Організація класу. Нумо, діти, підведіться. Всі приємно посміхніться. Продзвенів уже дзвінок, Починаємо урок.( В. Куріпта) ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Інтерактивна вправа « Очікування». ІV. Вивчення нового матеріалу.
Білі сани налетіли. Скакуни в тих санях білі. В санях тих сидить цариця Білокоса, білолиця. Рукавом махає, Сріблом все навкруг вкриває. ( Зима)
Зірка сніжно-біла На рукав мені злетіла. Поки ніс її сюди, Стала краплею води. ( Сніжинка)
Сніжинка З неба летіла на землю сніжинка. Вона була легка, ніжна, прозора і красива. На землі стояв хлопчик. Він бачив, як падає сніжинка, і подумав: - Ось упаде комусь під ноги і затопчуть. Хлопчик простягнув долоню – захотів приголубити маленьку сніжинку. А вона впала на теплу , добру руку і розтанула. Хлопчик з жалем дивився на руку. На долоні блищала прозора крапелька, мов сльозинка. ( В. Сухомлинський)
1. Сніжинка. 2. Роздуми хлопчика. 3. Краплинка. * Робота над мовним матеріалом. Легко, долоня, приголубити, розтанула, блищала.
V. Руханка. Гра «Робимо зарядку» Розбудило сонечко нас з тобою, Повело нас сонечко за собою. Хлопчики й дівчатка, я і ти Робимо зарядку – раз, 2, 3. Ручками до сонечка потягнулись, Весело всі сонечку усміхнулись. Плещемо в долоні я і ти. Прокидайтесь, соні, - раз, 2, 3. Повернулись вліво, потім – вправо. Хто ще так несміло робить вправи? Більш не позіхаємо я і ти. Весело стрибаємо – раз, 2, 3. ( М. Ясакова ) VІ. Підсумок уроку.
| |
| |
Переглядів: 4350 | |
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани» |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Уявлення про симетричну форму. Практична робота «Світ комах» |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Обов'язки дітей і батьків |
Всього коментарів: 0 | |