Урок 13 Тема: Творчі види робіт над текстами. Деформовані тексти Мета: вчити впорядковувати деформований текст; переставляти речення відповідно до логіки загального змісту; розвивати мовлення, логічне мислення; збагачувати лексичний запас; виховувати любов до природи. Обладнання: таблиця № 26, робочі зошити, малюнок шишкаря. Хід уроку І. Організаційний момент. Всі почули ви дзвінок. Він покликав на урок. Кожен з вас вже постарався, до уроку готувався. Тож девіз тепер – читаймо Та урок вже починаймо. ІІ. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів. Поділ дітей на групи (за відгадками) Загадки Відкладає птах яєчка, Не лякає вітер, сніг, А проклюнеться малеча – Шишок вистачить для всіх! Лиш ворона «Кар!» та «Кар!» Ну й дивак оцей… (Шишкар) Упіймав Романчик рибку Але витягнути – мука! Бо сердита і велика На гачок попалась… (Щука) Бесіда. Розкажіть, що ви знаєте про шишкаря (щуку)? ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. Хто здогадався яка тема уроку? Сьогодні на уроці ми будемо писати про шишкаря та щуку. А працювати ми будемо з деформованими текстами. Поміркуйте, для чого треба вміти удосконалювати деформований текст. Фізкультхвилинка Вийти з-за парти, стати всім в ряд, Наче шикуємось ми на парад. Руки поперед, нарізно ноги, Вперед нахилитись торкнутись підлоги. Раз похилилися, два – підвелись. В темпі виконуй і не барись. ІV. Основна частина уроку. Опрацювання текстів у групах (таблиця № 26). І група Шишкар Ялиновий шишкар такий яскраво-червоний, немов стигла ягода. Зачепить ними лусочку на шишці, відігне її і дістає язиком насінину. Дзьоб у пташки міцний. Кінчики його загнуті у протилежні боки. Так і працює з ранку до вечора.
ІІ група На риболовлі Роман, піймати, велика, щука. Наступати, літо. Надворі, світити, сонечко. Роман, і, тато, піти, на, риболовля. Бесіда за прочитаним. Про що розповідається в тексті? (доповідають групи) Самостійна робота в групах.
І група. Самостійно запишіть речення у такій послідовності, щоб вийшов текст. ІІ група. Правильно побудуйте кожне речення і запишіть їх у такій послідовності, щоб вийшов текст. Перевірка складених текстів. Записування складених текстів та їх аналіз.
V. Підсумок уроку. Що цікавого дізналися про шишкаря? Як ви допомагаєте пташкам взимку? Чи полюбляєте ви ходити на риболовлю? Яку рибу вам вдалось спіймати? | |
| |
Переглядів: 6187 | |
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою? |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах» |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
Всього коментарів: 0 | |