Урок №15 Тема: Відпрацьовування практичних навичок уведення і редагування текстової інформації. Практична робота № 15. «Редагування тексту». Відпрацьовування навичок редагування тексту. Мета:
Обладнання програмне забезпечення: програма «Блокнот» Вимоги до учнів: знати назви і призначення основних клавіш на клавіатурі, основні прийоми введення і редагування тексту. Хід уроку
1) Розминка Дайте відповіді на запитання: - Хто вночі охороняє дім? (собака) - Хто із хижаків краде курей і гусей? (лисиця) - Як одним словом назвати кролика, козу й корову? (тварини) - Який птах підкидає своїх пташенят у чужі гнізда? (зозуля) - Хто керує потягом? (машиніст) - Кого запрягають у сани? (коней, собак) - Що кладуть у пиріжки? (начинку) - Чим нагороджують спортсменів-переможців? (медалями) 2) Перевірка домашнього завдання Відповідь: провал
Перед проведенням гри повторити правила введення великих літер і розділових знаків. Якщо учнів у класі небагато, можна дати по декілька карток одному учневі. Учням роздають картки із зображенням клавіш на клавіатурі (літери алфавіту, розділові знаки, пробіл, Shift, Enter) і пропонують підвестись. На дошці вивішуються плакати із написаним віршем. Учитель повільно декламує вірш, а учні з відповідними картками присідають, імітуючи натискання клавіш на клавіатурі. Приклад вірша: Веселе місто Алфавіт. Йому сьогодні наш привіт. Живуть там літери в словах, А кожне слово – звір чи птах, Травиця чи барвистий цвіт. Отож в похід за мною йдіть!
1) Робота із зошитом Завдання 1. Відповіді: 1. Вулик 2. Shift 3. У другому квадраті – 7 2) Робота із комп’ютером Виконання Завдання 2 із зошита 3) Релаксація
Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1744 | |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Леся Українка «Сніг з морозо... |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка» |
Всього коментарів: 0 | |