Відпрацьовування практичних навичок уведення і редагування текстової інформації. «Редагування тексту». Відпрацьовування навичок редагування

Урок №15

Тема: Відпрацьовування практичних навичок уведення і редагування текстової інформації.

Практична робота № 15. «Редагування тексту». Відпрацьовування навичок редагування тексту.

Мета:

  • повторити вивчений матеріал;
  • розвивати логічне мислення;
  • виховувати дбайливе ставлення до обладнання.

Обладнання програмне забезпечення: програма «Блокнот»

Вимоги до учнів: знати назви і призначення основних клавіш на клавіатурі, основні прийоми введення і редагування тексту.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань

1) Розминка

Дайте відповіді на запитання:

- Хто вночі охороняє дім? (собака)

- Хто із хижаків краде курей і гусей? (лисиця)

- Як одним словом назвати кролика, козу й корову? (тварини)

- Який птах підкидає своїх пташенят у чужі гнізда? (зозуля)

- Хто керує потягом? (машиніст)

- Кого запрягають у сани? (коней, собак)

- Що кладуть у пиріжки? (начинку)

- Чим нагороджують спортсменів-переможців? (медалями)

2) Перевірка домашнього завдання

Відповідь: провал

  1. Повторення правил техніки безпеки
  2. Гра «Друкарська машина»

Перед проведенням гри повторити правила введення великих літер і розділових знаків. Якщо учнів у класі небагато, можна дати по декілька карток одному учневі.

Учням роздають картки із зображенням клавіш на клавіатурі (літери алфавіту, розділові знаки, пробіл, Shift, Enter) і пропонують підвестись. На дошці вивішуються плакати із написаним віршем. Учитель повільно декламує вірш, а учні з відповідними картками присідають, імітуючи натискання клавіш на клавіатурі.

Приклад вірша:

Веселе місто Алфавіт.

Йому сьогодні наш привіт.

Живуть там літери в словах,

А кожне слово – звір чи птах,

Травиця чи барвистий цвіт.

Отож в похід за мною йдіть!

  1. Практична робота

1) Робота із зошитом

Завдання 1.

Відповіді:

1. Вулик

2. Shift

3. У другому квадраті – 7

2) Робота із комп’ютером

Виконання Завдання 2 із зошита

3) Релаксація

  1. Пояснення домашнього завдання
  2. Підсумок уроку


Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (12.10.2014)
Переглядів: 1744 | Рейтинг: 0.0/0
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз...
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання
Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Леся Українка «Сніг з морозо...
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]