Урок № 15 Тема: Обробка інформації. Процесор. Клавіатурний тренажер. Процесор Мета уроку:
Обладнання: програма «WordPad». Хід уроку І. Організація класу до уроку. Техніка безпеки. ІІ. Перевірка домашнього завдання. Бесіда.
Розминка.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
(системний блок, монітор, миша, сканер, принтер, має пам'ять та ін.). ІV. Вивчення нового матеріалу. А який з пристроїв є одним з найголовніших, ми дізнаємось сьогодні. Тема уроку «Процесор». А що це таке, нам пояснить Ганнуся.
1. Робота з підручником ст.32. Читання тексту в особах підготовленими учнями.
3. Фізкультхвилинка. Один – піднести руки вгору, Два – нагнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, І торкайтеся підлоги. Три, чотири – прямо стати, Будемо відпочивати. V. Робота з програмою «WordPad» Програма «WordPad». Запуск програми ПУСК—ПРОГРАМЫ—СТАНДАРТНЫЕ— WordPad. Программа завантажується до початку уроку вчителем. Надрукувати текст. Наша земля красива і щедра. Росте на ній жито і городина, цвітуть квіти, зріють фрукти і ягоди. Кожна рослина гарна по-своєму. Та особливо люблять у народі калину. Садять калину біля хати, щоб навесні білим цвітом милувала, а взимку від простуди лікувала. Поважайте калину – один із символів України. До цього тексту ми ще повернемось на наступних уроках. Щоб кожного разу його не друкувати, ми збережемо цей текст у пам’яті комп’ютера. Для цього знайдіть на панелі вгорі зліва кнопку (вчитель демонструє її учням), підведіть вказівник миші, клацніть лівою кнопкою. Вона відкриє вікно «Файл». Підведіть вказівник миші до напису Сохранить как…, відкриється вікно Сохранение документа. Клацніть лівою кнопкою миші на кнопку. У новому віконці натиснути на напис Мои документы лівою кнопкою миші. У рядку Имя файла надрукувати урок 17 і натиснути кнопку Сохранить. Ваші тексти комп’ютер запам’ятав. Давайте повторимо всі наші дії: Файл—Сохранить как— Мои документы (друкуємо назву урок 17)—Сохранить. Релаксація. Покласти долоні одну на одну таким чином, щоб утворився трикутник, затулити цим трикутником очі і повторити всі вправи за вищевказаною послідовністю. Очі під долонями повинні бути відкриті, але долоні не повинні пропускати світло.
VІ. Узагальнення результатів уроку. Підведення підсумків.
VІІ. Домашнє завдання. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» с. 33 Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1168 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 17 |
Родина, рідня, рід. Сімейний календар |
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу... |
Ура! Канікули! |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Всього коментарів: 0 | |