Обробка інформації. Процесор. Клавіатурний тренажер. Процесор

Урок № 15

Тема: Обробка інформації. Процесор. Клавіатурний тренажер. Процесор

Мета уроку:

  • ознайомити учнів ще з одним пристроєм у комп’ютері – процесором;
  • вправлятися в друкуванні на клавіатурі, використовуючи всі пальці рук;
  • навчити зберігати інформацію в програмі WordPad;
  • розвивати пам'ять, уяву, мислення.

Обладнання: програма «WordPad».

Хід уроку

І. Організація класу до уроку. Техніка безпеки.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Бесіда.

  • Поміркуйте, чи обробляється інформація тваринами, рослинами.
  • Наведіть приклади.
  • Яке слово пропущене.

Розминка.

  • Знайдіть ряд чисел за аналогією.
  • Чого має багато болото, менше озеро, ще менше море, а зовсім не має річка? (букви О)
  • Відгадайте слова, які відрізняються тільки однією літерою:
  • Означає те, що пришивають до старого одягу. (Латка).
  • Сільськогосподарська машина, яку використовують у жнива. (Жатка)
  • Те, у чому люди живуть. (Хатка)
  • Те, що є в рої бджіл. (Матка)

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Давайте пригадаємо, з яких приладів складається комп’ютер?

(системний блок, монітор, миша, сканер, принтер, має пам'ять та ін.).

ІV. Вивчення нового матеріалу.

А який з пристроїв є одним з найголовніших, ми дізнаємось сьогодні. Тема уроку «Процесор». А що це таке, нам пояснить Ганнуся.

 

1. Робота з підручником ст.32. Читання тексту в особах підготовленими учнями.

  • Діти, без чого не може працювати комп’ютер? (Без процесора).
  • Яку роботу виконує процесор? (В процесорі перетворюється і обробляється інформація, виконує програми).

3. Фізкультхвилинка.

Один – піднести руки вгору,

Два – нагнутися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

І торкайтеся підлоги.

Три, чотири – прямо стати,

Будемо відпочивати.

V. Робота з програмою «WordPad»

Програма  «WordPad». Запуск програми ПУСК—ПРОГРАМЫ—СТАНДАРТНЫЕ— WordPad. Программа завантажується до початку уроку вчителем.

Надрукувати текст.

Наша земля красива і щедра. Росте на ній жито і городина, цвітуть квіти, зріють фрукти і ягоди. Кожна рослина гарна по-своєму. Та особливо люблять у народі калину. Садять калину біля хати, щоб навесні білим цвітом милувала, а взимку від простуди лікувала. Поважайте калину – один із символів України.

До цього тексту ми ще повернемось на наступних уроках. Щоб кожного разу його не друкувати, ми збережемо цей текст у пам’яті комп’ютера.

 Для цього знайдіть на панелі вгорі зліва кнопку (вчитель демонструє її учням), підведіть вказівник миші, клацніть лівою кнопкою. Вона відкриє вікно «Файл». Підведіть вказівник миші до напису Сохранить как…, відкриється вікно Сохранение документа.

Клацніть лівою кнопкою миші на кнопку.

У новому віконці натиснути на напис Мои документы лівою кнопкою миші.

У рядку Имя файла надрукувати урок 17 і натиснути кнопку Сохранить.

Ваші тексти комп’ютер запам’ятав.

Давайте повторимо всі наші дії: Файл—Сохранить как— Мои документы (друкуємо назву урок 17)—Сохранить.

Релаксація.

Покласти долоні одну на одну таким чином, щоб утворився трикутник, затулити цим трикутником очі і повторити всі вправи за вищевказаною послідовністю. Очі під долонями повинні бути відкриті, але долоні не повинні пропускати світло.

 

VІ. Узагальнення результатів уроку.

Підведення підсумків.

  • Що нового дізналися на уроці?
  • Що таке процесор? (Це пристрій, який виконує програми).

VІІ. Домашнє завдання.

Виконати завдання «Для розумників і розумниць» с. 33



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (12.10.2014)
Переглядів: 1124 | Рейтинг: 0.0/0
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В....
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк...
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою?
Про працелюбних і лінивих
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]