Урок № 14 Тема: Обробка інформації. Процесор. Клавіатурний тренажер. Обробка інформації Мета уроку:
Обладнання: програма «Клавіатурний тренажер». Хід уроку І. Організація класу до уроку. Техніка безпеки. Які правила поведінки в комп’ютерному класі ви знаєте? ІІ. Перевірка домашнього завдання. Бесіда.
Розминка. 1. Розгадайте ребуси. (Коліно, рибалка, панадол, підвал) 2. Розв’яжіть задачі.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Обчислення, які ми робили, інакше можна назвати обробкою інформації. ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Вступна бесіда Інформацію можуть обробляти і люди і тварини. Наприклад, рибалка, дивлячись на поплавець, одержує інформацію про те, чи потрапила рибка на гачок, обробляє її і приймає рішення: чи залишити вудку у воді, чи витягти рибку. Собаки-шукачі теж отримують інформацію-запах, вони обробляють її і знаходять за запахом людину чи предмети. Кішки отримують інформацію-звуки, обробляють її і ловлять мишей. Люди придумали пристрої для обробки інформації – калькулятори і комп’ютери. Комп’ютери можуть обробляти числову інформацію і тексти. Вони швидко і точно обробляють інформацію, що надходить до них, і тому є помічниками людини у навчанні, у роботі й у розвагах. Скажіть, будь ласка. Що ви зробите після того, як обробите таку інформацію?
2. Робота з підручником ст.30. Давайте разом дізнаємось, як іще обробляють інформацію? (Читання по абзацах)
Зараз ми перевіримо, чи зможете ви правильно обробити інформацію. 3. Фізкультхвилинка. Для того, щоб правильно виконати вправи, потрібно обробити інформацію, що зберігається на картинках (на дошці метелики, зайчики та ін.) Присядьмо стільки разів, скільки метеликів у нас. Скільки зайчиків у нас, стільки ми підстрибнемо разів. Скільки на малюнку лисиць, стільки разів підтягнись. V. Робота з програмою «Клавіатурний тренажер», сторінка 31. Релаксація. Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вверх і вниз. Повторити 4-5 раз. VІ. Узагальнення результатів уроку. Підведення підсумків. Плесніть двічі у долоні, якщо інформація своєчасна, а один раз, якщо ні.
Що нового ми дізналися про властивості інформації? VІІ. Домашнє завдання. Логічні завдання с. 31 Вправлятись за малюнком, друкувати всіма пальцями на клавіатурі. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1504 | |
Охорона водойм |
Будівельний конструктор |
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці |
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту |
«Україно, ясен мій цвіте...» Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |