Виготовлення книжки-саморобки до свята 8 Березня

Тема. Виготовлення книжки-саморобки до свята 8 Березня

Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з папером, ножицями; вчити працювати із шаблонами, розгорткою; розвивати естетичні почуття, початкові навички дизайну; виховувати охайність, відповідальність, взаємодопомогу.

Обладнання: кольоровий папір, картон, ножиці, клей, пензлик, серветка, зразки книжок-саморобок.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочих місць.

II. Новий матеріал

1. Оголошення теми та мети уроку.

Найрідніша, наймиліша,

Всіх вона нас пестить, тішить,

Завжди скрізь буває з нами.

Відгадайте. Хто це?.. {Мама).

Ще в колисці немовля Слово мама вимовля.

За бажанням учитель може перенести вивчення даної теми на останній тиждень лютого, щоб присвятити урок виготовленню святкових виробів до 8 Березня.

Найдорожче в світі слово Так звучить у рідній мові:

Мати, матінка, матуся.

Мама, мамочка, мамуся! —

Називаю тебе я, рідна ненечко моя!

— Звичайно, напередодні 8 Березня ми розповідаємо про матусю. Про найголовнішу людину у нашому житті.

Згадайте прислів'я про матусю. (Діти згадують прислів’я.)

— А тепер спробуйте скласти прислів'я, які розсипалися.

Учні розставляють картки, щоб прочитати прислів’я.

1) Хто матір забуває, того Бог карає.

2) Мати одною рукою б'є, а другою пестить.

3) На сонці добре сидіти, а коло мами добре жити.

4) У дитини заболить пальчик, а у матері — серце.

5) Рада б мати для дітей небо прихилити та зорями вкрити.

— Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти вітальну книжку-самороб-ку для матусі.

2. Вступна бесіда.

Учні добирають слова ознаки та дії.

 Яка? Що робить?

Молода Пестить

добрадопомагає

ніжнадбає

кохана

3. Фізкультхвилинка.

III. Демонстрація та аналіз зразка

1. Інструктаж учителя з техніки безпеки.

— Як потрібно передавати ножиці?

— Чому необхідно ножиці зберігати у пеналі?

— За чим потрібно стежити, коли ріжете ножицями?

2. Порядок виконання роботи.

• Смужку паперу (кольорового або оксамитового) скласти на три рівні частини за розміткою.

• На верхній сторінці прорізати отвір (може бути різним за формою: круг, овал, «серденько» тощо).

• Для оформлення лицьової сторінки необхідно виготовити квіти з квадрату («ромашка», «волошка», «троянда») і листя шляхом симетричного вирізування.

• Квітку вклеїти в отвір, а на лицьовій сторінці скласти композицію. Квітка, яку клеїли в отвір, є «замочком» книжки.

IV. Практична робота учнів

Учні самостійно виконують роботу. Вчитель надає учням допомогу індивідуально.

V. Виставка та оцінювання робіт

1. Аналіз робіт.

— Яка книжка сподобалася вам найбільше? Чому?

— Чи припускалися ви помилок?

2. Оцінювання.

VI. Підсумок уроку

— Для кого ми сьогодні робили подарунок?

— Якій жінці з вашої родини, крім матусі, ви б зробили вітальну книжку?

— Чим ще можна привітати матусю?



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (09.10.2014)
Переглядів: 2162 | Рейтинг: 0.0/0
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування
Вітальна листівка до Дня перемоги
«Грамотний-видющий і на все тямущий»
Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Леся Українка «Сніг з морозо...
Риби
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]