УРОК 2 Тема. Здоровий спосіб життя. Практична робота: складання власних правил здорового способу життя Мета: розширити уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про те, що позитивно, а що негативно впливає на здоров’я; сприяти виконанню учнями правил здорового способу життя з метою набуття навичок здорового способу життя; виховувати відповідальність. ХІД УРОКУ 1. Вступна бесіда Учитель. «Здоров’я для людини — найбільша цінність», — каже народна мудрість. Чому, як ви вважаєте? — Який вигляд має здорова людина? — Що означає бути здоровим? — Чи можете ви сказати про себе: «Я — здоровий»? — Від чого залежить здоров’я? — Що необхідно робити, щоб бути здоровим? 2. Робота за підручником Читання тексту на с. 9. — Що негативно впливає на здоров’я? — Якими є наслідки того, що людина не замислюється про збереження здоров’я? — Якою вона стає? У чому шукає розраду? — Розгляньте малюнки. Що негативно впливає на здоров’я? Складіть відповідні речення. — Що означає «обирати здоровий спосіб життя»? — Яким є життя такої людини? — Які правила здорового способу життя вам відомі? Висновок: здоров’я — найдорожчий скарб. 3. Фізкультхвилинка Раз! Два! Час вставати — Будемо відпочивати. Три! Чотири! Присідайте, Швидко втому проганяйте. П’ять! Шість! Засміялись, Кілька раз понахилялись. Сім! Вісім! Час настав Повернутися до справ. 4. Продовження роботи за підручником — Розгляньте малюнки і схему на с. 10. Що позитивно впливає на здоров’я? Складіть відповідні речення. — Про яку людину можна сказати, що вона обрала здоровий спосіб життя? Висновок: якщо людина робить усе, щоб зберегти й зміцнити здоров’я, вона веде здоровий спосіб життя. 5.Робота в зошиті (С. 4-5) 1) № 1. Допишіть. Наше тіло — механізм, Загартовуй о________. 2) № 3. Вивчення вірша. Різні правила бувають, Їх дорослі добре знають. Захворіли мишенята, Бо не слухалися тата. (О. Чеботарьов) — Розгляньте малюнки. Чому захворіли мишенята? Дайте звіряткам свої поради щодо зміцнення здоров’я та дотримання правил здорового способу життя. 3) № 4. Розгадайте кросворд «Здоров’я». 1. Хай в тебе буде гострим, як в орла. (Зір) 2. Те, чого ти чекаєш від лікаря, коли захворів. (Допомога) 3. Найвідоміший лікар. (Айболить) 4. Дуже корисна і смачна їжа, яка росте на деревах. (Фрукти) 5. Не менш корисна їжа. (Овочі) 6. Те, що міститься у 4-му й у 5-му пункті цього кросворда. (Вітаміни) 7. Окріпнуть, якщо вживатимеш багато того, що у 6-му пункті. (М’язи) 4) № 5. Практична робота. Укладіть власні правила здорового способу життя. 5) № 6. Поясніть прислів’я. Бережи одяг, поки новий, а здоров’я, поки молодий. 6. Підсумок уроку — Як ви можете зберегти своє здоров’я? — Що позитивно впливає на здоров’я? — Що негативно впливає на здоров’я? — Чи ведете ви здоровий спосіб життя? — Які поради щодо здорового способу життя ви виконуєте? — Які не виконуєте? Чому? — Чому здоров’я вважають неоціненним скарбом? У власних міркуваннях спирайтеся на приклади. — За якими ознаками можна розпізнати здорову людину? | |
| |
Переглядів: 5860 | |
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці |
Місця підвищеної небезпеки у школі |
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок» |
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку |
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки» |
Всього коментарів: 0 | |