Тема: Правила поведінки у громадських місцях Мета: вчити учнів правил поведінки в громадських місцях; розвивати увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати ввічливість, повагу до оточуючих. Обладнання: мікрофон; повітряна кулька; аркуш паперу; фломастери; червоні та зелені кружечки; картки із завданнями. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент — Діти, утворіть коло. Передайте одне одному повітряну кульку (на якій намальовано посмішку). Учень, який отримав кульку, вітається та висловлює побажання на урок. II. Актуалізація опорних знань Метод «Мікрофон» — Уявіть, що ви опинилися на безлюдному острові. Чи зможете ви довго прожити без батьків, друзів, людей? (Відповіді учнів ) III. Повідомлення теми і мети уроку Слово вчителя — Я хочу розповісти вам одну історію, яка відбулася колись з відомим дослідником Міклухо-Маклаєм. Висадившись на одному із берегів моря, він потрапив до поселення папуасів. Дослідник, тримаючи в руках згорток, повільно йшов до житла папуасів. І коли він наблизився до їх житла, дві стріли просвис-тіли повз нього та зупинили його. Навколо дослідника замкнулось коло із папуасів, які вороже дивилися на нього. Тоді Міклухо-Маклай розгорнув згорток, дістав килимок, розстелив його і ліг на ньому спати. А коли прокинувся, то біля нього було тільки кілька туземців. Зброю вони відклали і посміхались до дослідника. Папуаси зрозуміли, що людина стомилась і хоче відпочити. Дуже швидко вони подружились оцінивши чесність і повагу до них. Тому дослідник сказав, що людина завжди і скрізь повинна бути порядною, ввічливою, приємною, вихованою. Про це ми з вами сьогодні поговоримо, а саме — про правила поводження у громадських місцях. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Метод «Мозковий штурм» (Кінотеатр, театр, храми, музеї, магазини, виставки, бібліотеки...) 2. словникова робота Громада — це група людей, а місця, де збирається громада, називаються громадськими. 3. Робота в групах — Відомий дослідник Міклухо-Маклай надіслав нам завдання на малюнках із зображенням різних екзотичних рослин. Але шкодлива миша перегризла усі малюнки. Якщо ми їх складемо, то дізнаємось своє завдання. (В учнів — малюнки ананаса, банана, кокосу, пальми тощо, з іншої сторони вказані громадські місця — кінотеатр, театр, храми, музеї, магазини, виставки, бібліотеки ) — Ви прочитали свої завдання. Вам необхідно: • написати кілька найголовніших правил поведінки в певному місці; • підготуватися до презентації складених правил. 4. презентація роботи груп 5. Обговорення складених правил Фізкультхвилинка Стали в ряд і посміхнулись, Всі до сонця потягнулись. Роздивились в різні боки, Нахилились до землі. Піднялися, потягнулись, Одне одному посміхнулись. 6. Практичне застосування правил поведінки в громадських місцях. Екскурсія до шкільної бібліотеки, шкільного музею 7. Розв’язування життєвих ситуацій (робота в парах) • Уявіть, що ваше місце в театрі — посередині ряду, вам потрібно пройти повз друзів, які сидять на своїх місцях. Як ви вчините? (Попросити вибачення, проходити обличчям до людей. Не займати чужих місць. Можна показати на практиці ) • Ви з товаришами граєте у футбол. До вас підійшла дівчинка і ввічливо запитала як пройти за певною адресою. Ваші дії? • Що необхідно зробити, щоб потрапити на виставку? Як слід поводитися на виставці? • До автобусу зайшла бабуся, а твій товариш сидить у навушниках і слухає музику. Твої дії? • Вам дуже швидко потрібно увійти до магазину, але звідти саме виходять покупці. Як бути? • Розіграйте діалог в бібліотеці. • Ви прийшли зі своїм товаришем до храму, він почав вам розповідати зміст фільму, який вчора переглядав у кінотеатрі. Як вчинити правильно? 8. Гра «Світлофор» — Якщо я називатиму те, що можна робити, ви підносите зелений кружечок, а якщо те, що не можна робити, ви підносите червоний кружечок. V. Підсумок уроку 1. Бесіда — Що нового ви дізнались на уроці? — Про що б ви хотіли ще поговорити? 2. Оцінювання учнів VI. Домашнє завдання Скласти розповідь «Я вихований...». | |
| |
Переглядів: 2315 | |
Зима. Рослини взимку. Охорона здоров'я зимової пори |
Праця людей у місті (селі) |
Картини природи початку зими. М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм». О. Ту... |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси |
Всього коментарів: 0 | |