💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Доброта

Тема: Доброта

Мета: продовжити ознайомлення учнів з людськими чеснотами; довести до свідомості дітей, що добро твориться безкорисно; викликати бажання творити добро й уникати злих учинків; акцентувати увагу на вихованні чуйності, доброзичливості.

Обладнання: табличка зі словами; маркер; великий аркуш паперу; картки зі словами; український вінок; кольорові паперові стрічки.

ХІД УРОКУ

I. організаційний момент

 Пролунав уже дзвінок,

 Час почати нам урок.

II. Мотивація навчальної діяльності

— Про які людські чесноти ми вели розмову на попередніх уроках? (Відповіді дітей.)

— Сьогодні ми поговоримо ще про одну людську чесноту — доброту.

III. Вивчення нового матеріалу

1. Бесіда-розповідь

— Ми часто чуємо слова добро, доброта. А що, на вашу думку, означають ці слова? (Відповіді дітей )

— Яке прекрасне це слово — добро! Воно означає все позитивне в житті людини.

Праслов’янське слово добро означало відповідний, підходящий, корисний. Справді прекрасно, коли тобі бажають добра, всього того, що корисне, що йде на благо. І як чудово, коли й ти бажаєш людям добра!

2. Складання «Словника добрих слів»

— Пригадайте добрі слова на літеру «Д». Їх ми запишемо у свій словничок, і завжди будемо саме такими. (Відповіді дітей.)

— Згадайте, які добрі вчинки ви зробили протягом дня, тижня.

3. Робота за підручником (с. 43-44)

4. Гра «Віночок добра»

— У вас на партах лежать кольорові стрічки. Запишіть на них свої добрі справи, прикріпіть їх до віночка.

 Фізкультхвилинка

Якщо добрий ти, посміхнись,

Руку другу протягни.

В танці разом покружляйте І на місці пострибайте.

Побажайте всім добра —

До роботи всім пора!

IV. Закріплення вивченого матеріалу

1. Складання пам’ятки доброти

— Діти, пропоную скласти пам’ятку доброти. Повісимо її на видному місці у класі, будемо самі пам’ятати записані правила та інших научати.

(На дошці прикріплений аркуш паперу, діти за бажанням маркером записують правила)

ПАМ’ЯТКА

• Допомагай слабким, маленьким та хворим.

• Не будь жадібним.

• Вибачай іншим їх помилки.

• Ніколи не заздри,

• Жалій інших, а не себе.

2. Робота в зошиті (с. 14)

3. Робота в групах

— Об’єднайтеся у три групи. Кожна з груп отримає картки зі словами. Ви маєте зібрати прислів’я, при цьому кожний учень з певною карткою стає на відповідне місце, щоб утворилося прислів’я.

І група

Добрі справи прикрашають людину

ІІ група

ІІІ група

Робити добро поспішай

V. Підсумок уроку

 Слухання вірша

ДОБРО

 Добрим бути просто чи не просто?

 Не залежить доброта від зросту.

 І дитина робить добру справу,

 Як не кине друга на поталу.

 Як людей полюбиш, пошануєш,

 Силу для добра в душі відчуєш.

 І закрутиться Земля скоріше,

 Якщо разом станемо добріші.

 Доброта з роками не старіє,

 Доброта від холоду зігріє.

 І якщо вона, як сонце, світить,

 То радіють і дорослі, й діти.

VI. Домашнє завдання

Намалювати малюнок за темою: «Як я уявляю добро, доброту»

Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (09.01.2015)
Переглядів: 1302 | Рейтинг: 0.0/0
Десяток. Утворення числа 10
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ...
Дикі та свійські тварини
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу....
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]