Тема: Доброта Мета: продовжити ознайомлення учнів з людськими чеснотами; довести до свідомості дітей, що добро твориться безкорисно; викликати бажання творити добро й уникати злих учинків; акцентувати увагу на вихованні чуйності, доброзичливості. Обладнання: табличка зі словами; маркер; великий аркуш паперу; картки зі словами; український вінок; кольорові паперові стрічки. ХІД УРОКУ I. організаційний момент Пролунав уже дзвінок, Час почати нам урок. II. Мотивація навчальної діяльності — Про які людські чесноти ми вели розмову на попередніх уроках? (Відповіді дітей.) — Сьогодні ми поговоримо ще про одну людську чесноту — доброту. III. Вивчення нового матеріалу 1. Бесіда-розповідь — Ми часто чуємо слова добро, доброта. А що, на вашу думку, означають ці слова? (Відповіді дітей ) — Яке прекрасне це слово — добро! Воно означає все позитивне в житті людини. Праслов’янське слово добро означало відповідний, підходящий, корисний. Справді прекрасно, коли тобі бажають добра, всього того, що корисне, що йде на благо. І як чудово, коли й ти бажаєш людям добра! 2. Складання «Словника добрих слів» — Пригадайте добрі слова на літеру «Д». Їх ми запишемо у свій словничок, і завжди будемо саме такими. (Відповіді дітей.) — Згадайте, які добрі вчинки ви зробили протягом дня, тижня. 3. Робота за підручником (с. 43-44) 4. Гра «Віночок добра» — У вас на партах лежать кольорові стрічки. Запишіть на них свої добрі справи, прикріпіть їх до віночка. Фізкультхвилинка Якщо добрий ти, посміхнись, Руку другу протягни. В танці разом покружляйте І на місці пострибайте. Побажайте всім добра — До роботи всім пора! IV. Закріплення вивченого матеріалу 1. Складання пам’ятки доброти — Діти, пропоную скласти пам’ятку доброти. Повісимо її на видному місці у класі, будемо самі пам’ятати записані правила та інших научати. (На дошці прикріплений аркуш паперу, діти за бажанням маркером записують правила) ПАМ’ЯТКА • Допомагай слабким, маленьким та хворим. • Не будь жадібним. • Вибачай іншим їх помилки. • Ніколи не заздри, • Жалій інших, а не себе. 2. Робота в зошиті (с. 14) 3. Робота в групах — Об’єднайтеся у три групи. Кожна з груп отримає картки зі словами. Ви маєте зібрати прислів’я, при цьому кожний учень з певною карткою стає на відповідне місце, щоб утворилося прислів’я. І група Добрі справи прикрашають людину ІІ група ІІІ група Робити добро поспішай V. Підсумок уроку Слухання вірша ДОБРО Добрим бути просто чи не просто? Не залежить доброта від зросту. І дитина робить добру справу, Як не кине друга на поталу. Як людей полюбиш, пошануєш, Силу для добра в душі відчуєш. І закрутиться Земля скоріше, Якщо разом станемо добріші. Доброта з роками не старіє, Доброта від холоду зігріє. І якщо вона, як сонце, світить, То радіють і дорослі, й діти. VI. Домашнє завдання Намалювати малюнок за темою: «Як я уявляю добро, доброту» | |
| |
Переглядів: 1271 | |
Способи згинання паперу |
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична... |
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою? |
Культурні рослини рідного краю |
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному ... |
Всього коментарів: 0 | |