Тема: Вчимося вчитися Мета: навчати дітей прийомів раціонального використання часу; виховувати потребу до пізнання світу та людини як шляху до успіху; розвивати увагу, пам’ять, тренувати волю, зосередженість. Обладнання: підручник; таблиця «Режим дня»; предметні малюнки; малюнки на пошук відмінностей; картки для самостійної роботи. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і завдань уроку Вступна бесіда — Діти, а чи є у вас якась робота? У чому вона полягає? — Чи знаєте ви, що доросла людина працює 7-8 годин. А учні? По 4-5 годин — у школі, та ще й вдома виконують домашні завдання. Але будь-яку роботу можна виконувати по-різному. Умілого учня можна порівняти з умілим робітником, бо навчання — складна праця, що має свої правила. Той, хто вміє вчитися, організовує свою працю: • обдумує, як краще її почати; • знає, як швидко та правильно її виконати; • перевіряє результат. Організованість у навчанні — це вміння тримати в порядку своє робоче місце, розподіляти і берегти час, планувати та контролювати свої дії. III. робота над темою уроку 1. Робота в групах — Продовжіть прислів’я. • Без муки немає... (науки). • Тяжко знання... (добувати), зате носити його... (легко). • Чого Івась не... (навчився), того Іван не... (знатиме). • Вік живи — вік... (учись). • Мудрим ніхто не вродився, а... (навчився). • Пташка красна своїм пір’ям, а людина —... (знаннями). — Отже, можна сказати, що знання — це скарб. Відгадування загадки — Що біжить без спочинку, не стає ні на хвилинку, не старіє, не вмирає, а все нищить, забирає? (Час) Гра «Хто швидше» — Розташуйте слова в алфавітному порядку. Зошит, лінійка, олівець, підручник, парта, учень, школяр, щоденник, портфель, гумка, альбом, фарби. 2. Робота за підручником (с . 17-18) — Прочитайте вголос текст «Пам’ять та увага». 3. Вивчення напам’ять вірша (с. 18) Фізкультхвилинка Пташка високо літає, Зайчик високо стрибає, Тихо лис десь пробіжить, Їжачок в траві сидить, Десь в барлозі спить ведмідь. Всіх звіряток цих любіть! 4. Цікаві вправи на розвиток уваги Учні працюють над завданням «Знайди 10 відмінностей» (малюнки — на картках). 5. Самостійна робота Завдання — на картках. Прислів’їв половинки прочитай Та лініями їх з’єднай. Варіант 1 Якби чоловік знав, чого не знає побачиш більше світу. Де сила візьме, то й мав би, чого не має. Здобудеш освіту — а кажи — «навчусь». Не кажи «не вмію», там розум допоможе. Варіант 2 На те коня кують, літ не побавить. Грамота — не хвороба, щоб не спотикався. Вчення в щасті прикрашає, а практика — золото. Наука — срібло, а в нещасті утішає. 6. Узагальнення вчителя «як досягти успіху та успішності в навчанні» — Як досягти успіху в житті? А в навчанні? Кожна людина в своєму житті раділа якомусь успіху, особливо якщо доклала до цього багато зусиль та праці. Успіхи різних людей не можуть бути однаковими. Та й не всі прагнуть успіхів. Деякі їх бояться, вважаючи себе невартим цього. Дехто опускає руки, якщо не досяг успіху із легкістю, і зупиняється на половині шляху. Успіх — це не питання життя і смерті. Але кожний може досягти успіху, якщо буде наполегливо працювати. Не потрібно вважати, що успіх мають лише щасливчики. Ніколи не втрачайте віру в себе. Необхідно ризикнути, зробити крок уперед і працювати! • Щастя само не дається, а працею дістається. 7. п’ять правил для досягнення високої успішності • Навчайтеся співпрацювати; • вчіться спілкуватися; • не облишайте навчання; • не втрачайте надію; • отримуйте насолоду і від навчання, і від життя. IV. Підсумок уроку Ось і уроку кінець! Хто працював — той молодець! V. Домашнє завдання Скласти план роботи на один день. | |
| |
Переглядів: 5641 | |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Значення повітря для живої природи |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з... |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
Всього коментарів: 0 | |