Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд (виду 100 - 17). Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць Мета: ознайомити учнів з прийомом віднімання двоцифрових і трицифрових чисел, коли зменшуване містить кілька нулів; формувати навички розв'язування задач на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання 2. Гра «Ланцюжок» 53 - 40 : 5 ,-----. 45 : 5 54 : 6 ©36 : 4 + 27 18 : 6 Ч__'24 : 6 3.Робота за таблицею (с. 74, завдання 457) — Як знайти невідоме зменшуване? — Як знайти невідомий від’ємник? — Виконайте обчислення за таблицею письмово. 153 - 44 = 109262- 144 = 118 575 - 257 = 318329+ 235 = 564 229 + 161 = 390 4.Робота за картками індивідуального контролю Картка 1 1. Обчисліть приклади, записуючи їх у стовпчик. 562 + 329657 - 229 2. Розв’яжіть задачу. Сторони трикутника дорівнюють 25; 29 і 34 см. На скільки сума двох менших сторін більша від суми третьої сторони? Картка 2 1. Обчисліть приклади, записуючи їх у стовпчик. 144 + 473986 - 168 2. Розв’яжіть задачу. Сторони трикутника дорівнюють 18; 15 і 27 см. На скільки сума двох менших сторін більша від суми третьої сторони? III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми будемо вчитися письмово віднімати двоцифрові й трицифрові числа з переходом через розряд, коли зменшуване містить кілька нулів; складати і розв’язувати задачі. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1.Підготовча робота (с. 74, завдання 458) — Виконайте за зразком. 2. Пояснення нового матеріалу (с. 74, завдання 459) — Розгляньте запис і прокоментуйте віднімання. 3. Первинне закріплення (с. 74, завдання 460) — Виконайте віднімання у стовпчик з коментуванням. _ 200-600-400-900_700_800- 100- 400 135452487644196215783 6555515213628117943317 Фізкультхвилинка V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ 1. Робота над задачею (с. 75, завдання 461) — Якого зросту доросле сумчасте кенгуру? — Яким завдовжки народжується маля кенгуру? — Яким є питання задачі? — Чи можемо відразу порівняти довжину тіла дорослого кенгуру із довжиною тіла маляти? — Чому? — Що для цього треба зробити? — Скільки сантиметрів в 1метрі? А в 2 метрах? — Запишіть розв’язання задачі. (200 - 3 = 197 (см)) 2. Робота над задачею (с. 75, завдання 462) — Складіть задачу за малюнком і запитанням. Самостійне розв’язування задачі. Розв’язання 1)135 +50 185 (кг) — у першій і другій коробці 2) - 200 185 15 (кг) Відповідь: 15 кг цукерок у третій коробці. 3. Задача на зменшення суми двох чисел на кілька одиниць (с. 75, завдання 463) Складання короткої умови до задачі. I — 100 м шовку II — ?, на 45 м < — III — ?, на 80 м < — — Скільки метрів шовку в другому сувої? — Як про це дізнатися? (100 - 45 = 55 (м)) — Скільки метрів шовку в першому і другому сувоях разом? (100 + 55 = = 155 (м)) — Скільки метрів шовку в третьому сувої? (155 - 80 = 75 (м)) VI. підсумок уроку — Поясніть спосіб письмового обчислення за прикладом: 900 - 248. VII. домашнє завдання С. 75, завдання 464; 465. | |
| |
Переглядів: 2022 | |
А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист».... |
Обов'язки дітей і батьків |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13 |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
У царстві тварин |
Всього коментарів: 0 | |