Аналіз контрольної роботи. Алгоритм виконання письмового додавання. Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд Мета: проаналізувати результати контрольної роботи; організувати роботу над помилками; ознайомити учнів з алгоритмом виконання письмового додавання трицифрових чисел без переходу через розряд; удосконалювати вміння розв'язувати задачі; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1.Аналіз контрольної роботи 1)Оголошення результатів виконаної роботи. 2)Колективна робота над типовими помилками. 3)Індивідуальна робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. 2.Гра «Хто швидше?» (с. 64, завдання 410) 460 - 240 = 220340 + 24 = 364830 + 100 = 930 270 + 40 = 310270 - (50 + 70) = 15081 : 9 + 340 = 349 3.Хвилинка каліграфії (с. 65) III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми будемо вчитися письмово додавати трицифрові числа без переходу через розряд і використовувати цей спосіб обчислення під час розв’язування задач, прикладів, рівнянь. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Підготовча робота. Гра «Відшукайте друга» — Підкресліть у числах одиниці, десятки, сотні. 1-ша команда підкреслює у числах кількість одиниць. 157;324; 741;284. 2-га команда підкреслює у числах кількість десятків. 228; 132; 853; 904. 3-тя команда підкреслює у числах кількість сотень. 459; 560; 397; 241. 2. Пояснення нового матеріалу (с. 64, завдання 411) — Розгляньте записи і прокоментуйте порядок додавання. — Як треба записувати другий доданок при письмовому додаванні? — З яких розрядних одиниць почали виконувати письмове додавання? 3. «Запам'ятай!». Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 64) 4. Первинне закріплення (с. 64, завдання 412) — Обчисліть приклади, записуючи доданки стовпчиком. (На дошці з коментуванням.) — Міркуйте так: Перший доданок 215. Другий — 234. Записуємо другий доданок під першим так, щоб одиниці були записані під одиницями, десятки — під десятками, сотні — під сотнями. Додавання розпочинається з одиниць. 5 + + 4 = 9. Цифру 9 записуємо під одиницями. 1 дес. + 3 дес. = 4 дес. Цифру 4 пишемо під десятками. 2 сотні + 2 сотні = = 4 сотні. Цифру 4 пишемо під сотнями. Отримуємо суму 449. Фізкультхвилинка V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ 1. Фронтальне розв'язування простих задач на додавання (с. 64-65, завдання 413) Розв’язання учні записують у стовпчик. 1)Було — ? Використали — 420 кг борошна Залишилось — 238 кг борошна Розв’язання 420 + 238 = 658 (кг) Відповідь: 658 кг борошна було в пекарні. 2) Батонів — 255 Паляниць — 144 Розв’язання 255 + 144 = 399 (хл.) Відповідь: 399 хлібин. 3)Продали — 136 паляниць Батонів —?, на 113 > -------1 Розв’язання 136 + 113 = 249 (б.) Відповідь: 249 батонів продали за день. — Якою дією ми розв’язали всі задачі? (Додаванням) 2. Робота над задачею (с. 65, завдання 414) Після повторення умови задачі учні записують коротку умову до неї. Висота айсберга над водою — 112 м ---- Висота айсберга під водою — ?, на 544 м > Учні розв’язують задачу, записуючи обчислення у стовпчик. Один учень працює біля дошки. (Відповідь: 768 м) VI. ПІДСУМОК УРОКУ — Поясніть спосіб письмового обчислення прикладу 234 + 125. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 65, завдання 418. | |
| |
Переглядів: 1824 | |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку» |
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря |
Екскурсія до шкільної майстерні |
Всього коментарів: 0 | |