Додавання і віднімання вивчених видів. Розв'язування задач Мета: узагальнити і систематизувати вміння учнів розв'язувати приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання (с. 62, завдання 399) — Назвіть найменше значення виразу. (70) — Назвіть найбільше значення виразу. (390) — Значення якого виразу більше — першого чи третього? (Третього) — На скільки значення першого виразу менше від значення третього виразу? (На 70) — Як про це дізналися? (250 - 180 = 70) 2. Гра «Рибалки» (напорівняння чисел) Учні «ловлять» рибу з числами і вкидають у два відерця: більше, ніж 361 і менше, ніж 361. Числа: 723; 433; 548; 115; 274; 93; 975; 360. 3. Гра «Хто швидше?» 1-й ряд2-й ряд3-й ряд 820 + 100 150 + 220 300 + 500 650 - 530 520 - 410 610 - 100 400 + 300 850 + 140 460 + 230 940 - 840 800 - 200 280 - 180 570 + 420 340 + 360 600 + 300 870 - 150 500 - 200 200 + 600 100 + 700 700 + 300 940 - 840 990 - 390 500 - 400 370 + 500 310 + 180 710 + 290 1000 - 500 870 - 150 760 - 720 700 + 100 710 + 290 800 + 200 600 - 200 400 - 300 990 - 900 700 + 100 III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ — Сьогодні ми закріпимо вивчений матеріал, продовжимо роботу над задачами. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ 1.Робота над задачею Першого дня продали 460 кг картоплі, що на 130 кг більше, ніж другого. Скільки кілограмів картоплі продали другого дня? — Скільки кілограмів картоплі продали першого дня? — А другого дня? (Ми не знаємо, але нам відомо, що першого дня продали на 130 кг більше, отже другого — на 130 кг менше) — Якою дією розв’яжемо задачу? (Відніманням) — Розв’яжіть задачу самостійно і запишіть розв’язання у зошити. 2. Робота над складеною задачею, що містить суми двох і трьох доданків На три машини навантажили 320 мішків зерна. На першу і другу машини разом навантажили 180 мішків зерна, а на другу і третю — 210 мішків. Скільки мішків зерна навантажили на кожну машину окремо? — Про що йдеться в задачі? (Про три машини, на які навантажили мішки з зерном.) — Скільки мішків зерна на першій і другій машинах разом? (180) — Поміркуйте, про яку машину можна дізнатися? — Скільки мішків зерна на другій і третій машинах разом? (210) — Про яку машину можна дізнатися? — Закінчіть розв’язання задачі і поясніть, що визначили кожною дією. 1) 320 - 180 = □ 2) 320 - 210 = □ 3) 180 - □ = □ Розв’язання з поясненням учні записують у зошити самостійно. Фізкультхвилинка 3. Робота над задачею (с. 62, задача 397) — Яку фігуру називаємо прямокутником? — Чому дорівнює периметр прямокутника? — Прочитайте задачу. — Яку форму має город діда Трохима? — Чому дорівнює периметр города? — Чому дорівнює його ширина? — Що треба знайти? Учні під час розв’язування задачі можуть скористатися вказівками, поданими на с. 60 підручника. — Яка сторона города вам відома? — Чому дорівнює сума двох відомих сторін города? (7 + 7 = 14 (м)) — Як знайти суму двох інших сторін города? (34 - 14 = 20 (м)) — Як знайти довжину города діда Трохима? (20 : 2 = 10 (м)) 4. Практична робота (с. 62, завдання 398) — Скільки стане кутів, якщо відрізати у трикутника один кут? (4) — Як називається така фігура? — Скільки стане кутів, якщо відрізати у трикутника два кути? (5) — Як називається така фігура? — Скільки стане кутів, якщо відрізати у трикутника три кути? (6) — Як називається така фігура? 5. Робота в групах — Запишіть 6 трицифрових чисел, використовуючи тільки цифри 7; 3; 5 і не повторюючи жодної з них в одному числі. — Прочитайте числа. — Назвіть числа, що передують кожному з них та йдуть за ними. V. ПІДСУМОК УРОКУ — Що вчилися робити на уроці? — Яке завдання найбільше сподобалося? Чому? — Яке завдання здалося складним? VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | |
| |
Переглядів: 2048 | |
Робота з картоном. Настінні сувеніри |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
Комахи |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб... |
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям |
Всього коментарів: 0 | |