Закріплення знань про віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 - 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій Мета: формувати вміння віднімати круглі трицифрові числа з переходом через розряд; удосконалювати вміння розв'язувати приклади і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій; формувати вміння розв'язувати розширені задачі на спосіб зведення до одиниці; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ i. організаційний момент ii. актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання (с. 67, завдання 388) — Зачитайте відповідь до кожного з рівнянь. (х = 150; х = 270; х = 180) — Як знайти невідомий від’ємник? — Як знайти невідомий доданок? 2. Гра «Допоможіть сові розв'язати кругові» 780 - 640 120 + 60 140 - 80110 + 80 570 - 500 530 + 40 3. Робота за картками індивідуального контролю Картка 1 1. Обчисліть приклади. 770 + 60830 - 40 490 + 30920 - 30 2. Заповніть пропуски. 5 м 7 см = □ см 4 см 5 мм = □ □ мм 3 дм 2 см = □ □ см Картка 2 1. Обчисліть приклади 220 + 90 670 + 40 2. Заповніть пропуски. 6 м 9 см = □ см 5 см 3 мм = □ □ мм 4 дм 7 см = □ □ см iii. повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми закріпимо знання з віднімання круглих трициф-рових чисел з переходом через розряд; продовжимо роботу над розв’язуванням розширеної задачі на спосіб зведення до одиниці. IV. закріплення вивченого матеріалу 1.Обчислення значень виразів — Знайдіть різницю зручним для вас способом. 930 - 50 560 - 70 190 - 150 180 - 100 710 + 70 Клас — Поясніть обчислення. 380 - 90540- 50620- 60 700 - 90520- 90430- 80 150 - 60910- 30840- 70 2. Робота над задачею на спосіб зведення до одиниці Садівник постриг 72 кущі за 8 днів. Він стомився, тому далі стриг за день на 3 кущі менше. Скільки кущів настриже садівник за 5 днів? Аналіз задачі за питаннями вчителя. Складання короткої умови. 72 кущі — 8 днів ? — 5 днів (?, на 3 кущі >) План розв’язання 1) Скільки кущів постриг садівник за 1 день? 2) Скільки кущів став стригти садівник за 1 день, після того, як він стомився? 3) Скільки кущів настриже садівник за 5 днів? Розв’язання задачі учні записують самостійно. Розв’язання 1) 72 : 8 = 9 (кущ.) — за 1 день 2) 9 - 3 = 6 (кущ.) — за 1 день 3) 6 ■ 5 = 30 (кущ.) Відповідь: 30 кущів за 5 днів. Фізкультхвилинка 3. Робота над задачею (с. 61, завдання 386) — Яку форму має пасовисько? — Які властивості прямокутника вам відомі? — Чому дорівнює довжина пасовиська? — Чому дорівнює його ширина? — Чому дорівнює довжина огорожі? (Довжина огорожі — це і є периметр.) — Як знайти суму двох довжин? (5 + 5 = 10 (км)) — Як знайти суму двох інших сторін? (14 - 10 = 4 (км)) — Знайдіть ширину огорожі. (4 : 2 = 2 (км)) Сильнішим учням учитель пропонує скласти вираз до задачі. ((14 - 5 • 2): 2 = 2 (км)) 4. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок» (с. 61, завдання 387) 5. Робота з дидактичним матеріалом — Обчисліть вирази. — Знайдіть вирази, які мають однакові значення. — З’ єднайте їх між собою. 480 + 20294 + 0300 - 20075- 25 75 + 25480 - 20294 - 0300 + 200 V. ПІДСУМОК УРОКУ Гра «Знайди "зайве" число» 1) 5; 10; 11; 15; 20; 2) 40; 30; 19; 20; 3) 12; 16; 34; 13. Відповіді: 1) 11 — не ділиться на 5; 2) 19 — не кругле; 3) 13 — не парне. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | |
| |
Переглядів: 2197 | |
Мовні цікавинки. Народні прислів'я і загадки. Д. Білоус «Загадка» |
Конструювання меблів із сірникових коробок |
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п... |
Панно для класної кімнати |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
Всього коментарів: 0 | |