Закріплення знань про віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 - 70. Вправи і задачі

Закріплення знань про віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 - 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій

Мета: формувати вміння віднімати круглі трицифрові числа з переходом через розряд; удосконалювати вміння розв'язувати приклади і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій; формувати вміння розв'язувати розширені задачі на спосіб зведення до одиниці; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета.

ХІД УРОКУ

i. організаційний момент

ii. актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання (с. 67, завдання 388)

— Зачитайте відповідь до кожного з рівнянь. (х = 150; х = 270; х = 180)

— Як знайти невідомий від’ємник?

— Як знайти невідомий доданок?

2. Гра «Допоможіть сові розв'язати кругові»

780 - 640 120 + 60

140 - 80110 + 80

570 - 500 530 + 40

3. Робота за картками індивідуального контролю

Картка 1

 1. Обчисліть приклади.

770 + 60830 - 40

490 + 30920 - 30

 2. Заповніть пропуски.

5 м 7 см = □ см

4 см 5 мм = □ □ мм

3 дм 2 см = □ □ см Картка 2

 1. Обчисліть приклади

220 + 90 670 + 40

 2. Заповніть пропуски.

6 м 9 см = □ см

5 см 3 мм = □ □ мм

4 дм 7 см = □ □ см

iii. повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ми закріпимо знання з віднімання круглих трициф-рових чисел з переходом через розряд; продовжимо роботу над розв’язуванням розширеної задачі на спосіб зведення до одиниці.

IV. закріплення вивченого матеріалу

1.Обчислення значень виразів

— Знайдіть різницю зручним для вас способом.

 930 - 50 560 - 70

 190 - 150 180 - 100 710 + 70

Клас

— Поясніть обчислення.

 380 - 90540- 50620- 60

 700 - 90520- 90430- 80

 150 - 60910- 30840- 70

2. Робота над задачею на спосіб зведення до одиниці

Садівник постриг 72 кущі за 8 днів. Він стомився, тому далі стриг за день на 3 кущі менше. Скільки кущів настриже садівник за 5 днів?

Аналіз задачі за питаннями вчителя. Складання короткої умови.

 72 кущі — 8 днів ? — 5 днів (?, на 3 кущі >)

План розв’язання

 1) Скільки кущів постриг садівник за 1 день?

 2) Скільки кущів став стригти садівник за 1 день, після того, як він стомився?

 3) Скільки кущів настриже садівник за 5 днів?

Розв’язання задачі учні записують самостійно.

Розв’язання

 1) 72 : 8 = 9 (кущ.) — за 1 день

 2) 9 - 3 = 6 (кущ.) — за 1 день

 3) 6 ■ 5 = 30 (кущ.)

Відповідь: 30 кущів за 5 днів.

Фізкультхвилинка

3. Робота над задачею (с. 61, завдання 386)

— Яку форму має пасовисько?

— Які властивості прямокутника вам відомі?

— Чому дорівнює довжина пасовиська?

— Чому дорівнює його ширина?

— Чому дорівнює довжина огорожі? (Довжина огорожі — це і є периметр.)

— Як знайти суму двох довжин? (5 + 5 = 10 (км))

— Як знайти суму двох інших сторін? (14 - 10 = 4 (км))

— Знайдіть ширину огорожі. (4 : 2 = 2 (км))

Сильнішим учням учитель пропонує скласти вираз до задачі.

((14 - 5 • 2): 2 = 2 (км))

4. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок»

(с. 61, завдання 387)

5. Робота з дидактичним матеріалом

— Обчисліть вирази.

— Знайдіть вирази, які мають однакові значення.

— З’ єднайте їх між собою.

 480 + 20294 + 0300 - 20075- 25

 75 + 25480 - 20294 - 0300 + 200

V. ПІДСУМОК УРОКУ

Гра «Знайди "зайве" число»

 1) 5; 10; 11; 15; 20;

 2) 40; 30; 19; 20;

 3) 12; 16; 34; 13.

Відповіді: 1) 11 — не ділиться на 5; 2) 19 — не кругле; 3) 13 — не парне.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Категорія: Математика | Додав: SYLER (15.12.2015)
Переглядів: 2197 | Рейтинг: 0.0/0
Мовні цікавинки. Народні прислів'я і загадки. Д. Білоус «Загадка»
Конструювання меблів із сірникових коробок
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п...
Панно для класної кімнати
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]