Тема: Знаходження числа за його частиною Мета: пояснити, як знаходять число за його частиною; вправляти учнів у розв’язанні задач. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Повідомити приклади та їх відповіді, які виписували з завдання 1028. • Один учень повідомляє розв’язання задачі 1029. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Виконати ділення з остачею. 17:320: 7 29:834: 6 Довжина смужки становить 40 половину. Картка 2 Виконайте ділення з остачею. 20:638 : 5 27:812 : 5 Довжина смужки становить 60 третю частину. Картка 3 Виконайте ділення з остачею. 76 : 924 : 727 : 6 34 : 630 : 819 : 5 Довжина смужки становить 33 мм. Зафарбуйте її четверту частину. 32 : 7 27 : 9 мм. Зафарбуйте її 14 : 3 21 : 4 мм. Зафарбуйте її 2. Колективна робота. • Заповнити таблицю. Ділене Дільник Частка Остача 21 5 29 6 52 8 33 9 55 8 15 4 19 8 • Використовуючи малюнки, виконайте ділення: • * * * * *6 : 3* * * * * * * *8: 3 • * * * * * * 7 : 3* * * * * * * * *9 :3 • Які виходять остачі при діленні на 3? Чи може при діленні на 3 бути в остачі 4? 5? На одну порцію в їдальні дають 3 млинці. У кухаря лишилося 19 млинців. На скільки порцій вистачить цих млинців і скільки млинців залишиться? ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Яка частина зафарбована в першому прямокутнику та другому прямокутнику? IV.Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 1030, с. 149. Ознайомившись зі змістом завдання, учні розбирають розв’язання. • Завдання 1031, с. 149. Прочитавши завдання, учні коментовано його виконують. 2 ■ 5 = 100 (мм). • Звдання 1032, с. 149. Самостійне виконання бажано провести взаємоперевірку. • Завдання 1033, с. 149. Прочитавши задачу та проаналізувавши її, учні записують розв’язання. • Завдання 1034, с. 150. Ознайомившись з умовою та з’ясувавши спосіб розв’язання, учні записують розв’язання. • Завдання 1035, с. 150. Коментоване виконання. • Завдання 1036, с. 150. Ознайомившись зі змістом, учні пояснюють, про що дізнались кожною дією. • Завдання 1037*(1), с. 150. Прочитавши задачу та проаналізувавши її, учні коментовано записують розв’язання. 1) 130 ■ 5 = 650 (кг) — маса п’яти теличок. 2) 880 - 650 = 230 (кг) — маса п’яти кіз. 3) 230 : 5 = 46 (кг) — маса однієї кози. Додаткові завдання (на вибір) • Обчислити. 22 : 11 ■ 49 88: 44 + 66 : 2 96 - 16 ■ (30 - 25)58+ 0 ■ 24 96 : 16 ■ 14 96: 24 + 95 : 19 (70 - 52) ■ 3 - 260: 35 + 18 • Заповнити пропуски. 18 : □ = 2 12 ■ □ = 72320 : □ = 40 □ ■ 15 = 4536: □ = 424 ■ □ = 48 560 : □ = 70 □ ■ 17 = 68 •Знайти на малюнку 8 трикутників. • Розв’язати рівняння. х + 249 = 631х - 387 = 224 х ■12 = 96640 : х = 8 • У шкільному садку Ь яблунь, а груш на с менше. Скільки всього яблунь і груш у садку? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання Завдання 1038, 1039, 1037*(2) — за бажанням, с. 150. Підсумки уроку. Знайти 1/2 від 1 см. | |
| |
Переглядів: 1736 | |
Охорона водойм |
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок» |
У школі детективів |
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання |
Водойми рідного краю |
Всього коментарів: 0 | |