💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Знаходження числа за його частиною

Тема: Знаходження числа за його частиною

Мета: пояснити, як знаходять число за його частиною; вправляти учнів у розв’язанні задач.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Повідомити приклади та їх відповіді, які виписували з завдання 1028.

• Один учень повідомляє розв’язання задачі 1029.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

1.Робота з картками.

Картка 1

Виконати ділення з остачею.

17:320: 7

29:834: 6

Довжина смужки становить 40 половину.

Картка 2

Виконайте ділення з остачею. 20:638 : 5

27:812 : 5

Довжина смужки становить 60 третю частину.

Картка 3

Виконайте ділення з остачею.

76 : 924 : 727 : 6

34 : 630 : 819 : 5

Довжина смужки становить 33 мм. Зафарбуйте її четверту частину.

32 : 7 27 : 9 мм. Зафарбуйте її

14 : 3 21 : 4

мм. Зафарбуйте її

2. Колективна робота.

• Заповнити таблицю.

Ділене Дільник Частка Остача

21 5

29 6

52 8

33 9

55 8

15 4

19 8

• Використовуючи малюнки, виконайте ділення:

• * * * * *6 : 3* * * * * * * *8: 3

• * * * * * * 7 : 3* * * * * * * * *9 :3

• Які виходять остачі при діленні на 3? Чи може при діленні на 3 бути в остачі 4? 5?

На одну порцію в їдальні дають 3 млинці. У кухаря лишилося 19 млинців. На скільки порцій вистачить цих млинців і скільки млинців залишиться?

ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Яка частина зафарбована в першому прямокутнику та другому прямокутнику?

IV.Сприймання й усвідомлення учнями нового

навчального матеріалу

• Завдання 1030, с. 149. Ознайомившись зі змістом завдання, учні розбирають розв’язання.

• Завдання 1031, с. 149. Прочитавши завдання, учні коментовано його виконують.

2 ■ 5 = 100 (мм).

• Звдання 1032, с. 149. Самостійне виконання бажано провести взаємоперевірку.

• Завдання 1033, с. 149. Прочитавши задачу та проаналізувавши її, учні записують розв’язання.

• Завдання 1034, с. 150. Ознайомившись з умовою та з’ясувавши спосіб розв’язання, учні записують розв’язання.

• Завдання 1035, с. 150. Коментоване виконання.

• Завдання 1036, с. 150. Ознайомившись зі змістом, учні пояснюють, про що дізнались кожною дією.

• Завдання 1037*(1), с. 150. Прочитавши задачу та проаналізувавши її, учні коментовано записують розв’язання.

1) 130 ■ 5 = 650 (кг) — маса п’яти теличок.

2) 880 - 650 = 230 (кг) — маса п’яти кіз.

3) 230 : 5 = 46 (кг) — маса однієї кози.

Додаткові завдання (на вибір)

• Обчислити.

22 : 11 ■ 49 88: 44 + 66 : 2

96 - 16 ■ (30 - 25)58+ 0 ■ 24

96 : 16 ■ 14 96: 24 + 95 : 19

(70 - 52) ■ 3 - 260: 35 + 18

• Заповнити пропуски.

18 : □ = 2 12 ■ □ = 72320 : □ = 40

□ ■ 15 = 4536: □ = 424 ■ □ = 48

560 : □ = 70 □ ■ 17 = 68

•Знайти на малюнку 8 трикутників.

• Розв’язати рівняння.

х + 249 = 631х - 387 = 224

х ■12 = 96640 : х = 8

• У шкільному садку Ь яблунь, а груш на с менше. Скільки всього яблунь і груш у садку?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

Завдання 1038, 1039, 1037*(2) — за бажанням, с. 150.

Підсумки уроку.

Знайти 1/2 від 1 см.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2015)
Переглядів: 1736 | Рейтинг: 0.0/0
Охорона водойм
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок»
У школі детективів
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання
Водойми рідного краю
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]