💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Ділення трицифрових чисел на двоцифрове

Тема: Ділення трицифрових чисел на двоцифрове

Мета: продемонструвати застосування способу випробування при діленні; вправляти учнів у розв’язанні задач.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Один учень повідомляє й коментує відповіді завдання 998.

• Один учень коментує розв’язання задачі 999.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

1.Робота з картками.

Картка 1

Гурток розпочався о 15 год, а закінчився о 16 год 10 хв. Скільки часу тривав урок?

Годинник показує 7 год 45 хв. Скільки він буде показувати через 15 хвилин?

Картка 2

Змагання почались о 16 год 30 хв і тривали 50 хвилин. Коли закінчилися змагання?

Годинник показує 10 год 25 хв. Скільки було на годиннику 25 хвилин назад?

Картка 3

Футбольний матч тривав 60 хвилин і закінчився о 14 год 10 хв. Коли почався футбольний матч?

Годинник показує о пів на другу. Скільки він покаже через півгодини?

2. Колективна робота.

• Заповнити таблицю.

Ділене200960 72 98 240

Дільник 2364 3

Частка 120 4 428

• Знайти число, від якого можна 5 разів відняти число 4; 8 разів число 3; 9 разів число 2; 4 рази число 4.

• Знайти, у скільки разів (або на скільки одиниць) перше число менше (більше) від другого.

120 > 80 наП5 менше від 30 уП рази

473 < 573 наП600 більше від 10 уП рази

40 > 400 наП7 менше від 49 уП рази

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання 1000, с. 145. Коментоване виконання.

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 1001, с. 145. Фронтальна робота.

125 : 25 = □105 : 15 = □128 : 16 = □

25■3=7515■5=7516■3=48

25 ■ 5 = 12515 ■ 7 = 10516 ■ 8 = 128

• Завдання 1002, с. 145. Колективне виконання. Способом випробування учні шукають таке значення х, щоб нерівність була правильною.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 1003, с. 145. Ознайомившись з умовою задачі та проаналізувавши її, учні складають план розв’язання та записують розв’язання.

• Завдання 1005, с. 145. Коментоване усне виконання.

• Завдання 1006, с. 145. Фронтальне виконання.

• Завдання 1007*, с. 146. Самостійне виконання.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Розв’язати рівняння.

х :12 = 6 84 : х = 6

х • 6 = 9008 • х = 128

б) Група екскурсантів розмістилася в 2 катерах по 16 чоловік у кожному, і в 2 моторних човнах по 4 чоловіки. Скільки всього екскурсантів було в групі?

в) Порівняти вирази.

36 • □ 39 • 2 90 : 5 □ 90 : 6

58 + 34 □ 81 - 3056 : 2 □ 58 : 2

29 • 2 □ 29 • 338 + 22 □ 34 + 26

г) Кусок дроту Євген зігнув так, що в нього вийшла рамка у формі трикутника, кожна сторона якого дорівнює 9 см. Чи можна з цього дроту зробити квадратну рамку із стороною 7 см?

ґ) Сергій відмітив на прямій підряд три крапки на відстані 3 см одна від одної. Яка відстань від першої крапки до останньої?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 1008, 1009, с. 146.

Підсумки уроку.

Обчислити.

168 : 28.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (18.11.2015)
Переглядів: 2077 | Рейтинг: 0.0/0
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка»
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain...
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв...
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]