💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Ділення трицифрових чисел на двоцифрове

Тема: Ділення трицифрових чисел на двоцифрове

Мета: продемонструвати застосування способу випробування при діленні; вправляти учнів у розв’язанні задач.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Один учень повідомляє й коментує відповіді завдання 998.

• Один учень коментує розв’язання задачі 999.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

1.Робота з картками.

Картка 1

Гурток розпочався о 15 год, а закінчився о 16 год 10 хв. Скільки часу тривав урок?

Годинник показує 7 год 45 хв. Скільки він буде показувати через 15 хвилин?

Картка 2

Змагання почались о 16 год 30 хв і тривали 50 хвилин. Коли закінчилися змагання?

Годинник показує 10 год 25 хв. Скільки було на годиннику 25 хвилин назад?

Картка 3

Футбольний матч тривав 60 хвилин і закінчився о 14 год 10 хв. Коли почався футбольний матч?

Годинник показує о пів на другу. Скільки він покаже через півгодини?

2. Колективна робота.

• Заповнити таблицю.

Ділене200960 72 98 240

Дільник 2364 3

Частка 120 4 428

• Знайти число, від якого можна 5 разів відняти число 4; 8 разів число 3; 9 разів число 2; 4 рази число 4.

• Знайти, у скільки разів (або на скільки одиниць) перше число менше (більше) від другого.

120 > 80 наП5 менше від 30 уП рази

473 < 573 наП600 більше від 10 уП рази

40 > 400 наП7 менше від 49 уП рази

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання 1000, с. 145. Коментоване виконання.

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 1001, с. 145. Фронтальна робота.

125 : 25 = □105 : 15 = □128 : 16 = □

25■3=7515■5=7516■3=48

25 ■ 5 = 12515 ■ 7 = 10516 ■ 8 = 128

• Завдання 1002, с. 145. Колективне виконання. Способом випробування учні шукають таке значення х, щоб нерівність була правильною.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 1003, с. 145. Ознайомившись з умовою задачі та проаналізувавши її, учні складають план розв’язання та записують розв’язання.

• Завдання 1005, с. 145. Коментоване усне виконання.

• Завдання 1006, с. 145. Фронтальне виконання.

• Завдання 1007*, с. 146. Самостійне виконання.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Розв’язати рівняння.

х :12 = 6 84 : х = 6

х • 6 = 9008 • х = 128

б) Група екскурсантів розмістилася в 2 катерах по 16 чоловік у кожному, і в 2 моторних човнах по 4 чоловіки. Скільки всього екскурсантів було в групі?

в) Порівняти вирази.

36 • □ 39 • 2 90 : 5 □ 90 : 6

58 + 34 □ 81 - 3056 : 2 □ 58 : 2

29 • 2 □ 29 • 338 + 22 □ 34 + 26

г) Кусок дроту Євген зігнув так, що в нього вийшла рамка у формі трикутника, кожна сторона якого дорівнює 9 см. Чи можна з цього дроту зробити квадратну рамку із стороною 7 см?

ґ) Сергій відмітив на прямій підряд три крапки на відстані 3 см одна від одної. Яка відстань від першої крапки до останньої?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 1008, 1009, с. 146.

Підсумки уроку.

Обчислити.

168 : 28.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (18.11.2015)
Переглядів: 2115 | Рейтинг: 0.0/0
Порівняння виразів із застосуванням знаків «більше» і «менше». Поняття сантим...
Вшанування тварин
Робочий рядок, його складові частини. Письмо похилих ліній
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]