Тема: Ділення трицифрових чисел на двоцифрове Мета: продемонструвати застосування способу випробування при діленні; вправляти учнів у розв’язанні задач. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Один учень повідомляє й коментує відповіді завдання 998. • Один учень коментує розв’язання задачі 999. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Гурток розпочався о 15 год, а закінчився о 16 год 10 хв. Скільки часу тривав урок? Годинник показує 7 год 45 хв. Скільки він буде показувати через 15 хвилин? Картка 2 Змагання почались о 16 год 30 хв і тривали 50 хвилин. Коли закінчилися змагання? Годинник показує 10 год 25 хв. Скільки було на годиннику 25 хвилин назад? Картка 3 Футбольний матч тривав 60 хвилин і закінчився о 14 год 10 хв. Коли почався футбольний матч? Годинник показує о пів на другу. Скільки він покаже через півгодини? 2. Колективна робота. • Заповнити таблицю. Ділене200960 72 98 240 Дільник 2364 3 Частка 120 4 428 • Знайти число, від якого можна 5 разів відняти число 4; 8 разів число 3; 9 разів число 2; 4 рази число 4. • Знайти, у скільки разів (або на скільки одиниць) перше число менше (більше) від другого. 120 > 80 наП5 менше від 30 уП рази 473 < 573 наП600 більше від 10 уП рази 40 > 400 наП7 менше від 49 уП рази III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 1000, с. 145. Коментоване виконання. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 1001, с. 145. Фронтальна робота. 125 : 25 = □105 : 15 = □128 : 16 = □ 25■3=7515■5=7516■3=48 25 ■ 5 = 12515 ■ 7 = 10516 ■ 8 = 128 • Завдання 1002, с. 145. Колективне виконання. Способом випробування учні шукають таке значення х, щоб нерівність була правильною. V. Розвиток математичних знань • Завдання 1003, с. 145. Ознайомившись з умовою задачі та проаналізувавши її, учні складають план розв’язання та записують розв’язання. • Завдання 1005, с. 145. Коментоване усне виконання. • Завдання 1006, с. 145. Фронтальне виконання. • Завдання 1007*, с. 146. Самостійне виконання. Додаткові завдання (на вибір) а) Розв’язати рівняння. х :12 = 6 84 : х = 6 х • 6 = 9008 • х = 128 б) Група екскурсантів розмістилася в 2 катерах по 16 чоловік у кожному, і в 2 моторних човнах по 4 чоловіки. Скільки всього екскурсантів було в групі? в) Порівняти вирази. 36 • □ 39 • 2 90 : 5 □ 90 : 6 58 + 34 □ 81 - 3056 : 2 □ 58 : 2 29 • 2 □ 29 • 338 + 22 □ 34 + 26 г) Кусок дроту Євген зігнув так, що в нього вийшла рамка у формі трикутника, кожна сторона якого дорівнює 9 см. Чи можна з цього дроту зробити квадратну рамку із стороною 7 см? ґ) Сергій відмітив на прямій підряд три крапки на відстані 3 см одна від одної. Яка відстань від першої крапки до останньої? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 1008, 1009, с. 146. Підсумки уроку. Обчислити. 168 : 28. | |
| |
Переглядів: 2077 | |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25 |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв... |
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою? |
Всього коментарів: 0 | |