Тема: Ділення виду 64 : 16 Мета: пояснити застосування способу випробування для знаходження результату ділення; вправляти учнів у розв’язанні задачі на три дії. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Один учень пояснює розв’язання задачі 962 за допомогою дій, другий — за допомогою виразу. • Повідомити розв’язання задачі 963. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 240 : 2 480 : 4 540 : 3 150 : 3 Розв’язати рівняння. х - 248 = 379 х ■ 5 = 75 Картка 2 Обчислити. 720 : 6 240 : 3 640 : 4 + 15 380 : 2 - 30 Розв’язати рівняння. х - 364 = 489 х:4=120 Картка 3 Обчислити. 320 : 2 : 4 960 : 3 : 2 520 : 4 + 60 720 : 6 - 20 Розв’язати рівняння. х = 130 х ■ 4 = 640 2.Колективна робота. Граф-схеми. 41026810 4804960З • Заповнити пропуски. 18 : □ = 6 25 : □ = 25□ :4 = 100 180 : □ = 60250: □ = 250 □: 7 = 30 • Які числа у кожному рядку не є результатом таблиць множення? 16, 12, 32, 40, 46, 56 14, 21, 27, 35, 42, 48 8, 11, 16, 20, 25, 28 III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності 3. Математичний диктант. а) Яке число треба розділити на 3, щоб отримати 40? б) Яке число треба помножити на 11, щоб отримати 88? в) На яке число треба помножити 5, щоб отримати 450? г) На яке число треба розділити 210, щоб отримати 70? ґ) Число 12 збільшити у 8 разів. д) Знайти частку чисел 540 і 6. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 964, с. 139. Фронтальна робота. Учні з’ясовують, як знаходити частку способом випробування. • Завдання 965, с. 139. Коментоване виконання. 26 : 13 = □42 : 14 = □72 : 18 = □ 13•2=26 14•2=28 18•2=36 14 • 3 = 4218 • 3 = 5418 • 4 = 72 • Завдання 966, с. 139. Ознайомившись з умовою задачі, учні коментують спосіб її розв’язання. Самостійно записують його у зошит. V. Розвиток математичних знань • Завдання 967, с. 140. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу. Користуючись розв’язанням, пояснити, що знаходили кожною дією. • Завдання 968, с. 140. Ознайомившись зі змістом та проаналізувавши задачу, учні порівнюють цю задачу з попередньою. З’ясувавши план розв’язання, самостійно записують розв’язання у зошити. • Завдання 969, с. 140. Самостійне виконання. Перевірку виконати, обмінявшись зошитами. Додаткові завдання (на вибір) а) Завдання 970*, с. 140. б) Обчислити значення виразу к : п, якщо к = 84, п = 6; к = 84, п = 3; к = 84, п = 2. в) Обчислити кругові приклади. 48 : 2470 : 1028 - 1491 - 312■ 14 60 : 1014 ■ 56 ■ 87 ■ 13 г) Вставити пропущені числа. 1 год 12 хв = ... хв 500 см = ... м 2 год = ... хв70 см = ... дм 3 хв = ... с 3 дм = ... мм ґ) На подвір’ї гуляють кури та кролики, у всіх разом 20 голів та 52 ноги. Скільки всього курей та кролів гуляє на подвір’ї? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 971, 972, с. 140, 141. Підсумки уроку. Обчислити. 72 : 18. | |
| |
Переглядів: 1744 | |
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр... |
Властивості паперу. робота з папером |
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Всього коментарів: 0 | |