Тема: Ділення виду 360 : 3 Мета: пояснити спосіб ділення даного виду; удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі та рівняння. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Один учень повідомляє розв’язання задачі 953 за допомогою виразу, другий — пояснює розв’язання за допомогою виразу. • По черзі учні повідомляють відповіді прикладів 954. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Виконати множення і зробити перевірку діленням. 24 ■ 3 13 ■ 3 12 ■ 54■ 21 Картка 2 Виконати множення і зробити перевірку діленням. 27 • 2 26•315•3 2•454 • 17 4•21 Картка 3 Виконати множення і зробити перевірку діленням. 32 • 3 19 • 4 16 • 5 2 • 28 4 • 23 2 • 34 2. Колективна робота. Заповнити таблицю. Ь230 42 350 100 11 с15 6225 798 Ь • с а80 810 93 44 300 84 96 а21034100 28 а : а Замість крапок поставити потрібні числа. 9 сот. = ... дес.3 сот. 4 дес. = ... од. 600 = ... сот.26 дес. = ... од. 5 дес. 8 од. = ...од.410 = ... дес. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 955, с. 138. Усне коментоване виконання. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 956, с. 138. Розглянувши зразок, учні з’ясовують, що під час обчислення треба застосовувати вміння замінювати число десятками й ділити двоцифрове число на одноцифрове. • Завдання 957, с. 139. Коментоване розв’язання прикладів. V. Розвиток математичних знань • Завдання 958, с. 139. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу. Повідомляють план розв’язання. Самостійно записують розв’язання. • Завдання 959, с. 139. Прочитавши задачу, учні аналізують зміст. Складають план розв’язання. 1) Скільки деталей обробляє учень токаря за 5 годин? 2) Скільки деталей за 1 годину обробляє майстер? Самостійно записують розв’язання. • Завдання 960, с. 139. Пригадавши правила знаходження невідомого діленого, дільника, зменшуваного, учні самостійно виконують розв’язання. Додаткові завдання (на вибір) а) Завдання 961*, с. 139. Маса двох однакових чемоданів дорівнює масі двох однакових рюкзаків і сумки. Дізнайтесь, якою є маса кожного чемодана, якщо маса рюкзака становить 8 кг, а сумки — 4 кг. б) Замість зірочок поставити знаки арифметичних дій, щоб одержати правильну рівність. 6 * 4 * 10 = 2407 *1 * 0 = 7 35 * 5 * 6 = 58 *1 * 0 = 7 5 * 3 * 3 * 5 = 05 *1 * 0 = 0 в) Накреслити прямокутник, в якого довжина однієї сторони становить 6 см, а іншої — у 3 рази менша. Знайти суму довжин сторін цього прямокутника. г) Який процент води міститься в 0,5 л кока-коли, якщо в 1 л кока-коли міститься 80 % води? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 962, 963, с. 139. Підсумки уроку. Обчислити. 480 : 2. | |
| |
Переглядів: 1381 | |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і ... |
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч? |
Всього коментарів: 0 | |