💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Ділення виду 360 : 3

Тема: Ділення виду 360 : 3

Мета: пояснити спосіб ділення даного виду; удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі та рівняння.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Один учень повідомляє розв’язання задачі 953 за допомогою виразу, другий — пояснює розв’язання за допомогою виразу.

• По черзі учні повідомляють відповіді прикладів 954.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

1.Робота з картками.

Картка 1

Виконати множення і зробити перевірку діленням.

24 ■ 3 13 ■ 3 12 ■ 54■ 21

Картка 2

Виконати множення і зробити перевірку діленням.

27 • 2 26•315•3

2•454 • 17 4•21

Картка 3

Виконати множення і зробити перевірку діленням.

32 • 3 19 • 4 16 • 5

2 • 28 4 • 23 2 • 34

2. Колективна робота. Заповнити таблицю.

Ь230 42 350 100 11

с15 6225 798

Ь • с

а80 810 93 44 300 84 96

а21034100 28

а : а

Замість крапок поставити потрібні числа.

9 сот. = ... дес.3 сот. 4 дес. = ... од.

600 = ... сот.26 дес. = ... од.

5 дес. 8 од. = ...од.410 = ... дес.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання 955, с. 138. Усне коментоване виконання.

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 956, с. 138. Розглянувши зразок, учні з’ясовують, що під час обчислення треба застосовувати вміння замінювати число десятками й ділити двоцифрове число на одноцифрове.

• Завдання 957, с. 139. Коментоване розв’язання прикладів.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 958, с. 139. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу. Повідомляють план розв’язання. Самостійно записують розв’язання.

• Завдання 959, с. 139. Прочитавши задачу, учні аналізують зміст. Складають план розв’язання.

1) Скільки деталей обробляє учень токаря за 5 годин?

2) Скільки деталей за 1 годину обробляє майстер? Самостійно записують розв’язання.

• Завдання 960, с. 139. Пригадавши правила знаходження невідомого діленого, дільника, зменшуваного, учні самостійно виконують розв’язання.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Завдання 961*, с. 139.

Маса двох однакових чемоданів дорівнює масі двох однакових рюкзаків і сумки. Дізнайтесь, якою є маса кожного чемодана, якщо маса рюкзака становить 8 кг, а сумки — 4 кг.

б) Замість зірочок поставити знаки арифметичних дій, щоб одержати правильну рівність.

6 * 4 * 10 = 2407 *1 * 0 = 7

35 * 5 * 6 = 58 *1 * 0 = 7

5 * 3 * 3 * 5 = 05 *1 * 0 = 0

в) Накреслити прямокутник, в якого довжина однієї сторони становить 6 см, а іншої — у 3 рази менша. Знайти суму довжин сторін цього прямокутника.

г) Який процент води міститься в 0,5 л кока-коли, якщо в 1 л кока-коли міститься 80 % води?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 962, 963, с. 139.

Підсумки уроку.

Обчислити.

480 : 2.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (16.11.2015)
Переглядів: 1381 | Рейтинг: 0.0/0
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка»
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і ...
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]