💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Перевірка ділення множенням

Тема: Перевірка ділення множенням

Мета: пояснити спосіб перевірки дії ділення; вправляти учнів у розв’язанні задач.

I. Перевірка домашнього завдання

• Кілька учнів повідомляють відповіді прикладів 936.

• Один учень повідомляє розв’язання задачі 937.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

1.Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

84 :660 : 4

52 :454 : 3

Вранці полили 3 дерева по 6 відер води під кожне дерево. Увечері полили 5 дерев по 8 відер води під кожне дерево. Скільки всього відер води пішло на поливання дерев?

Картка 2

Обчислити.

48 :3 + 5476: 2 - 29

87 :3 + 4069: 3 • 2

В їдальні до обіду продали 4 ящики цукерок по 3 кг кожний, після обіду 5 ящиків по 4 кг кожний. Скільки цукерок продали в їдальні за цілий день?

Картка 3

Обчислити.

72 : 6 ■ 465:5 + 28

91 : 7 - 384:3■ 2

Перша бригада витратила 5 банок клею вагою 4 кг кожна. Друга бригада витратила 3 банки клею по 6 кг кожна. Скільки кілограмів клею витратили обидві бригади?

2.Колективна робота.

• Обчислити «ланцюжок».

Гра «Лабіринт».

• Назвати числа у 5 разів (на 5) менше від кожного з таких чисел: 5, 40, 15, 20, 45.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• З кожної трійки чисел скласти приклади на множення і ділення.

2, 12, 24; 6, 16, 96; 3, 15, 45.

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 938, с. 136. Колективне виконання.

• Завдання 939, с. 136. Фронтальна робота. Застосовуючи правило, учні перевіряють ділення множенням.

• Завдання 940, с. 136. Самостійне виконання. Перевірку виконати обмінявшись зошитами.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 941, с. 137. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. Складають план розв’язання.

1) Скільки літрів пального витратив трактор? 2) Скільки годин працював трактор? Розв’язання записують самостійно.

• Завдання 942, с. 137. Прочитавши задачу та розглянувши стислий запис, учні повідомляють розв’язання і записують його самостійно.

• Завдання 943, с. 137. Коментоване виконання. Учні згадують, як знайти невідоме ділене, невідомий дільник.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Обчислити.

804 - (381 - 61) + (217 - 54)

242 + (640 : 8 + 20) + 291 796 - (300 - 490 : 70) - 3 163 + 2■16 + 12 ■ 8

б) Виконати дії з іменованими числами.

2 м 44 см + 31 дм

6 м 25 см - 1 дм 4 см 4 м 3 дм 2 см + 121 см 8 м 7 дм 6 см - 245 см

в)Записати всі значення букви а, при яких нерівність а ■ 12 < 61 правильна.

ВБВК

г) Периметр якої фігури більше?

д) Діти стоять у черзі. Одразу за Галиною стоїть Ганна, одразу за Ганною — Гена. Якщо рахувати від початку черги, то Гена стоїть двадцятим. Якщо рахувати з кінця черги, то Галина стоїть тридцята. Скільки дітей стоїть в черзі?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 944, 945, с. 137.

Підсумки уроку.

Перевір ділення множенням.

56 : 4 = 14.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (15.11.2015)
Переглядів: 1126 | Рейтинг: 0.0/0
Вирізування з паперу серветок, сніжинок
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадку обчисл...
Повторення таблиць множення числа 3 і ділення на 3. Розв’язання прикладів і з...
Поняття декору. Вирізування симетричної силуетної форми та її оздоблення прос...
Як людина пізнає світ
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]