Тема: Перевірка ділення множенням Мета: пояснити спосіб перевірки дії ділення; вправляти учнів у розв’язанні задач. I. Перевірка домашнього завдання • Кілька учнів повідомляють відповіді прикладів 936. • Один учень повідомляє розв’язання задачі 937. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 84 :660 : 4 52 :454 : 3 Вранці полили 3 дерева по 6 відер води під кожне дерево. Увечері полили 5 дерев по 8 відер води під кожне дерево. Скільки всього відер води пішло на поливання дерев? Картка 2 Обчислити. 48 :3 + 5476: 2 - 29 87 :3 + 4069: 3 • 2 В їдальні до обіду продали 4 ящики цукерок по 3 кг кожний, після обіду 5 ящиків по 4 кг кожний. Скільки цукерок продали в їдальні за цілий день? Картка 3 Обчислити. 72 : 6 ■ 465:5 + 28 91 : 7 - 384:3■ 2 Перша бригада витратила 5 банок клею вагою 4 кг кожна. Друга бригада витратила 3 банки клею по 6 кг кожна. Скільки кілограмів клею витратили обидві бригади? 2.Колективна робота. • Обчислити «ланцюжок». Гра «Лабіринт». • Назвати числа у 5 разів (на 5) менше від кожного з таких чисел: 5, 40, 15, 20, 45. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • З кожної трійки чисел скласти приклади на множення і ділення. 2, 12, 24; 6, 16, 96; 3, 15, 45. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 938, с. 136. Колективне виконання. • Завдання 939, с. 136. Фронтальна робота. Застосовуючи правило, учні перевіряють ділення множенням. • Завдання 940, с. 136. Самостійне виконання. Перевірку виконати обмінявшись зошитами. V. Розвиток математичних знань • Завдання 941, с. 137. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. Складають план розв’язання. 1) Скільки літрів пального витратив трактор? 2) Скільки годин працював трактор? Розв’язання записують самостійно. • Завдання 942, с. 137. Прочитавши задачу та розглянувши стислий запис, учні повідомляють розв’язання і записують його самостійно. • Завдання 943, с. 137. Коментоване виконання. Учні згадують, як знайти невідоме ділене, невідомий дільник. Додаткові завдання (на вибір) а) Обчислити. 804 - (381 - 61) + (217 - 54) 242 + (640 : 8 + 20) + 291 796 - (300 - 490 : 70) - 3 163 + 2■16 + 12 ■ 8 б) Виконати дії з іменованими числами. 2 м 44 см + 31 дм 6 м 25 см - 1 дм 4 см 4 м 3 дм 2 см + 121 см 8 м 7 дм 6 см - 245 см в)Записати всі значення букви а, при яких нерівність а ■ 12 < 61 правильна. ВБВК г) Периметр якої фігури більше? д) Діти стоять у черзі. Одразу за Галиною стоїть Ганна, одразу за Ганною — Гена. Якщо рахувати від початку черги, то Гена стоїть двадцятим. Якщо рахувати з кінця черги, то Галина стоїть тридцята. Скільки дітей стоїть в черзі? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 944, 945, с. 137. Підсумки уроку. Перевір ділення множенням. 56 : 4 = 14. | |
| |
Переглядів: 1126 | |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадку обчисл... |
Повторення таблиць множення числа 3 і ділення на 3. Розв’язання прикладів і з... |
Поняття декору. Вирізування симетричної силуетної форми та її оздоблення прос... |
Як людина пізнає світ |
Всього коментарів: 0 | |