Тема: Закріплення вивчених випадків множення і ділення Мета: удосконалювати вміння обчислювати різні вирази, вправля-ти учнів у творчій роботі над задачею. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • «Ланцюжком» учні повідомляють відповіді прикладів 892. • Один учень записує розв’язання задачі 893 за допомогою виразу, другий учень пояснює її розв’язання. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 240 ■ 4 120 ■ 7 1. Робота з картками. Картка 1 Виконати дії. 43 ■ 2330■2 90 : 9150■6 Накреслити прямокутник зі сторонами 4 см і 6 см. Знайти суму довжин його сторін. Картка 2 Виконати дії. 54 ■ 2 + 200280 ■ 3 10 : 10 + 999 140 ■ 4 Накреслити прямокутник зі сторонами 3 см і 5 см. Знайти його периметр. Картка 3 Виконати дії. (37■3 - 11) : 20 240 ■ 3 (360 : 6 - 10) ■ 5310 ■ 3 Накреслити прямокутник зі сторонами 2 см і 5 см. Знайти його периметр. 2. Колективна робота. • Обчислити «ланцюжок». •4-24 -12 :20 • Бліц-турнір. а) В одному цеху пошили 220 спідниць, а в другому — 340 спідниць. 280 спідниць продали. Скільки спідниць залишилось? б) Оксанка купила 8 м’ячів, а Андрій у 10 разів більше. Скільки всього м’ячів купили діти? в) 60 пиріжків розклали порівну на тарілки. Скільки тарілок використали, якщо на кожній лежить по 20 пиріжків? г) В одній книзі 46 сторінок, в другій — 54 сторінки, а в третій — у два рази більше, ніж у першій і другій книзі разом. Скільки сторінок у третій книзі? ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Завдання 894, с. 131. Усне виконання. • Завдання 895, с. 131. Прочитавши задачу, учні пригадують, що 1 дм = 10 см, 10 дм = 1 м, 1 м = 100 см; 12 м =□ дм. Повідомивши розв’язання, самостійно записують його у зошити. • Завдання 896, с. 131. Ознайомившись зі змістом задачі, учні з’ясовують, що можна знайти за допомогою кожного виразу. Запропонувати учням скласти задачу. • Завдання 898, с. 131. Усне виконання. • Завдання 897, с. 131. Коментоване виконання першого рядка. Решту прикладів учні мають виконати самостійно. Бажано провести взаємоперевірку. • Виконати обчислення коментовано. 20 : 4 ■ 10 + 640 : 8 : 2072 ■ 10: 8 - 280 : 7 : 20 100 ■ 4 : 8 - 80 ■ 2 : 4080 ■ 10: 1 -90 ■ 10 : 10 • Розв’язати рівняння з перевіркою. х : 3 = 300х■ 60 = 120 320:х = 4 Додаткові завдання (на вибір) а) У цирку 960 місць. На вечірню виставу продано 425 квитків в партер, 53 до амфітеатру і 372 квитки на балкон. Скільки ще залишилося квитків на цю виставу? б) Накреслити відрізки СВ = 3 см і МК = 12 см. У скільки разів відрізок СВ менший, ніж відрізок МК? в) Скласти всі можливі рівності з чисел 80, 4, 320. Користуючись цими рівностями, повторити правила множення і ділення круглих чисел. г) Катруся малює кольорових слоненят: жовтого, потім синього, потім зеленого, потім сірого, потім фіолетового, потім знову жовтого, синього, зеленого, сірого, фіолетового і так далі. Якого кольору буде 19-те слоненятко, намальоване Катрусею? ґ) Через 16 років Дарина буде втричі старша. Скільки їй років тепер VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 900, 901, с. 131. Підготуватися до контрольної роботи. Підсумки уроку. Розв’язати з коментуванням. 3 хв - 40 с 140■ 3 480 : 6 | |
| |
Переглядів: 1049 | |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд |
Урок малювання |
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу... |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
Всього коментарів: 0 | |