💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль

Тема: Віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль

Мета: ознайомити учнів із способом віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить один нуль. Провести творчу роботу над задачею.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Два учні працюють біля дошки. Переписують із зошитів задачі 688, 687, потім пояснюють їх розв’язання.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

1.Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

325+265

724 + 183

671 + 319

Порівняти числа.

400П 444 393П 339 550П 505 Картка 2

Обчислити 346 +261 191 + 718

432 + 328 542 + 338

8 м 2 дмП 2 м 8 дм 520 смП 5 м 2 дм 7 м 2 дм 3 смП 723 см

Порівняти числа. 631П 561 + 100 700П 400 + 200 933П 620 + 120

6 м 3 смП 6 м 3 дм 421 смП 1 м 2 дм 4 см 8 м 4 дмП 840 см

Картка 3

Обчислити.

693+111 276+224

375 + 434778 + 212

Порівняти числа.

521П 800 - 200 436П 236 + 200 200П 300 - 150 734П 990 - 330

2. Колективна робота.

• Виконати дії.

6 дм 2 смП 602 см

7 м 9 дм 3 смП 783 см 372 смП 37 дм 2 см

Зменшуване 390280 970 210 680

Від’ємник120 400 110 80720

Різниця200 120 330 280

• «Бліц-турнір».

У барі 8 столів, стільців у 2 рази більше. Скільки столів і стільців у барі?

Лялька коштує 42 гривні, а ведмедик — у 6 разів дешевше. Скільки заплатили за всю покупку?

Ілона має 50 гривень, а Дмитро — на 150 гривень більше. На скільки більше грошей у Дмитра, ніж у Ілони?

• Завдання 689, с. 104.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Віднімання виду 100 - 60; 70 - 27.

IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 690, с. 104. Аналіз учнями зразка віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить один нуль.

807 - 423 = 384

Від 7 одиниць відняти 3 одиниці, буде 4 одиниці. Десятків у зменшуваному немає. Беремо 1 сотню. В 1 сотні 10 десятків. 10 десятків мінус 2 десятки, буде 8 десятків. Сотень залишилось 7. 7 мінус 4 буде 3. 580 - 327 = 253

Одиниць у зменшуваному немає. Беремо 1 десяток. В 1 десятку — 10 одиниць. 10 одиниць відняти 7 буде 3 одиниці. Десятків залишилося 7. 7 мінус 2 буде 5. Від 5 сотень відняти 3 сотні — буде 2 сотні.

• Завдання 691, с. 104. Коментоване розв’язання прикладів.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 692, с. 104. Усне виконання дії з іменованими числами. Вчитель нагадує, що метри треба виразити в дециметрах або сантиметрах.

• Завдання 693, с. 104. Після ознайомлення зі змістом учні складають запитання, щоб задача розв’язувалася за допомогою двох дій: а) знайти третє число; щоб задача розв’язувалася за допомогою трьох дій: б) знайти суму трьох чисел. Складають план розв’язання задач. Приступають до самостійного розв’язання у зошитах.

• Завдання 694, с. 105. Ознайомившись зі змістом, учні повідомляють план розв’язання. Запропонувати записати розв’язання за допомогою дій та виразу.

• Завдання 695, с. 105. Самостійне виконання. І варіант — перший рядок, ІІ варіант — другий рядок. Для полегшення перевірки біля дошки працюють два учні.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Обчислити.

б) Розв’язати рівняння.

х - 168 = 320х + 534 = 834

796 - х = 584321 + х = 585

в) До обіду автомобіль проїхав 340 км, а після обіду — на 80 км менше. Яку відстань проїхав автомобіль за день?

470 + 322 231 + 534 693 + 102

507 - 326 999 - 278 724 - 520

496 - 223 584 + 111 431 + 431

г) Позначити точки СБМР. З’єднати кожні дві точки відрізком. Скільки відрізків утворилося? Записати утворені відрізки і виміряти їх довжину.

ґ) Скільки потрібно зробити розрізів, щоб розпиляти семиметрову колоду на частини завдовжки 1 м кожна?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 696, 697, с. 105.

Підсумки уроку.

Знайти значення різниць.

730 - 216609- 345

Категорія: Математика | Додав: SYLER (31.10.2015)
Переглядів: 1162 | Рейтинг: 0.0/0
Українська народна казка «Колосок»
Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас
Дещо з історії
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні...
«Грамотний-видющий і на все тямущий»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]