Тема: Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам Мета: пояснити способи додавання. Вправляти учнів у додаванні і відніманні іменованих чисел. Опрацювати задачу з букве-ними даними. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Прочитати відповіді прикладів (завдання 679). • Усно пояснити розв’язування задачі 680. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 895 - 483534- 213 476-255 Якщо до невідомого числа додати 273, буде 795. Знайти невідоме число. Картка 2 Обчислити. 937 - 6265280150 217 766 - 354394- 181 Якщо до невідомого числа додати 431, буде 876. Знайти невідоме число. Картка 3 Обчислити. 379 - 154584- 263 796 - 481957- 742 Якщо до невідомого числа додати 543, буде 975. Знайти невідоме число. 2. Колективна робота. • Кожне з чисел 10, 25, 42, 58, 63, 79, 84 доповнити до 130. Відповіді показати на числових блокнотах. • «Ланцюжок». 330 + 500 + 20 - 110 - 40 - 200 420 - 220 - 100 + 30 + 20 + 500 3. Математичний диктант. Записати найбільше трицифрове число. Записати число, в якому 5 сотень, 3 десятки і 4 одиниці; 7 сотень і 2 десятки; 9 сотень і 5 одиниць. Записати попереднє і наступне числа для числа 734, 296, 128. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Обчислити. 8 + 27 + 36 + 4 50 + 5010 + 90 60 + 40 IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 682, с. 103. Учні з допомогою вчителя аналізують, пояснюють спосіб додавання, коли при додаванні одиниць дістаємо десяток або при додаванні десятків дістаємо сотню. • Завдання 683, с. 103. Коментоване обчислення суми, записуючи доданки стовпчиком. Пригадати, як записуються доданки при письмовому додаванні, в якому порядку виконуються обчислення. V.Розвиток математичних знань • Завдання 684, с. 103. Усне виконання дій з іменованими числами. • Завдання 685, с. 103-104. Фронтальна робота над змістом задачі. Самостійне її розв’язання. • Завдання 686, с. 104. Після ознайомлення зі змістом учні аналізують задачу, пригадують, за допомогою якої дії знаходять, на скільки одне число більше (менше) від іншого; що означає «більше на ...», «менше на ...»; за допомогою якої дії знаходять це менше число; спосіб усного віднімання. Додаткові завдання (на вибір) а) Розшифруй речення. Д 573 +204М428 +281 Т 617 + 373 Р483 - 242 И 967 - 624 Й837 - 226 І 243+ 524У511 +345 Г 897 - 483739 - 528 990 352 709 767 611 777 241 856 414
б) Які три числа, якщо їх додати або перемножити, дають один і той же результат? в) Периметр прямокутника становить 40 см. Довжини сторін виражені в сантиметрах. Назвати сторони цього прямокутника. г) Знайти значення виразу 570 - а, 570 + а, якщо а = 30, 100, 230. • Завдання 681, с. 103. Творча робота над задачею. VII.Домашнє завдання Завдання 688, 687, с. 104. Підсумки уроку. Коментоване обчислення суми. 576+214 234+475 | |
| |
Переглядів: 1960 | |
Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
Фрукти та овочі виліплені із пластиліну |
Здоров'я і хвороби. Інфекційні та застудні хвороби. Їх профілактика, щепл... |
Народні традиції і здоров'я |
Дорога від дому до школи |
Всього коментарів: 0 | |