Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення на число 8 Мета: вправляти учнів у засвоєнні таблиці множення на число 8. Ознайомити учнів із задачами на знаходження суми двох добутків. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Один учень повідомляє розв’язання задачі 324 за допомогою дій, другий — пояснює розв’язання за допомогою виразу. • Приклади 325 перевірити, обмінявшись зошитами. 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 8■2 + 108■8 - 34 8■6 - 228■4 + 26 Знайти значення виразів а ■ 5, а ■ 7, якщо а = 8. Картка 2 Обчислити. 8 ■ (38 - 34)8 ■ 5 + 40 + 20 (58 - 50) ■ 78■3+ 32 + 24 Знайти значення виразів: а ■ 4 - 12; а ■ 8 + 2, якщо а = 8. Картка 3 Обчислити. 8 ■ 3 + 8 ■ 4 - 268 ■ 5 + 8 ■ (12 - 9) 8 ■ 9 - 15 - 138 ■ 2+ 8 ■ 6 + 8 ■ 3 Знайти значення виразів: а ■ 6 + 17; а ■ 9 - 40, якщо а = 8. 2. Колективна робота. • Обчислити «ланцюжок». •4-2-8-4-8:6+4-5 • Заповнити квадрати. • Із кожної трійки чисел скласти приклади на множення. 8, 4, 32, 8, 6, 48,8, 8, 64 III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку 3. Математичний диктант Записати результати зазначених дій. 20 ^314 ^ 30^>:5-82 -^>-8:435-^>:7-8 40 ^449 ^ IV. Розвиток математичних знань • Завдання 326, с. 51. Коментоване виконання першого рядка. Учням пропонується пояснити порядок дій у першому та другому прикладі. Самостійне виконання другого рядка. • Завдання 327, с. 51. Самостійне виконання. Для полегшення перевірки один учень працює на закритій частині дошки. • Завдання 328, с. 51. Прочитавши задачу, учні складають план розв’язання. Самостійно записують розв’язання у зошити. • Завдання 329, с. 51. Ознайомившись з умовою задачі, учні добирають кількість предметів, складають задачу (бажано прослухати кілька задач та розв’язати їх; детально проаналізувати зміст і розв’язання задачі). Завдання 330, с. 51. Колективне виконання. Додаткові завдання (на вибір) а) Знайти і пояснити допущені помилки. 46 - 4 ■ 2 = 8(17 - 7) : 5 = 10 16 : (4 ■ 2) = 83 ■ (47 - 42) = 15 5 + 3 ■ 5 = 4024 : 3 ■ 2 = 4 б) Розв’язати рівняння. х + 47 = 81х - 38 = 29 х■4 = 326■х = 30 в) Над під’їздом будинку висить табличка «53-86». Чи є в цьому під’їзді квартира № 27? 52? 68? 74? 86? 92 ? г) Сума чисел, що позначають номери трьох будинків, які стоять поряд на одному боці вулиці, дорівнює 33. Визначте номери цих будинків. ґ) Периметр квадрата становить 36 см. Чому дорівнює його сторона? V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI. Домашнє завдання Завдання 331, 332, с. 51, 52. Підсумки уроку. 8 ■ □= 248 ■ □ = 40 □ ■ 7 = 56 □ ■ 9 = 72 | |
| |
Переглядів: 1356 | |
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах» |
Свято, коли весело |
Птахи |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени |
Всього коментарів: 0 | |