Тема: Складання і розв’язання рівнянь. Задачі на застосування таблиць множення і ділення Мета: удосконалювати вміння розв’язувати рівняння та задачі. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • По черзі учні повідомляють відповіді прикладів завдання 299. На прохання вчителя учні пояснюють порядок дій у прикладах другого стовпчика. • Один учень повідомляє розв’язання задачі 300 за допомогою дій, другий на дошці записує розв’язання за допомогою виразу. 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 2 ■ 3 ■ 2 (3 + 3) ■ 4 Розв’язати рівняння. х ■ 6 = 42 Картка 2 Обчислити. 2 ■ 8 : 4 ■ 5 24 : 3 : 2■7 Розв’язати рівняння. х ■ 4 = 24 Картка 3 Обчислити. 3 ■ 8 : 6 : 2 ■ 8 36 : 4 : 3■2 ■ 4 Розв’язати рівняння. х ■ 6 = 36 36 : 6 : 3 (85 - 22):7 3 ■ х = 27 (18 + 24):6 7 ■ (94 - 86) 7 ■ х = 49 6 ■ (82 - 73) (50 +13): 7 4 ■ х = 36 2. Колективна робота. • Вставити потрібні числа. □ + 8 = 10□- 2 = 5□■ 4 = 24 2 ■ □ = 123■ □ = 15□■ 5 = 25 • Знайти, на скільки одиниць перше число більше (менше) від другого. 26 < 30 на 453> 50 на □13> 28 на □ 44 > 12 на □38< 48 на □67< 80 на □ • Завдання 301 , с. 48. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Завдання 302, с. 48. Учні знаходять приклади, в яких допущені помилки та розв’язують їх. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 303, с. 48. Перевіряючи розв’язання рівняння, учні пригадують правила знаходження невідомого доданка, зменшувального, множника. • Завдання 304, с. 48. Самостійне виконання. Для полегшення перевірки один учень працює на закритій частині дошки. • Завдання 305, с. 48. Ознайомившись із задачею, учні аналізують її та стисло записують її умови. П. — на 18 м.о й- л. Ф24 п ж -лг у ? разів більше фламінго З’ясувавши план розв’язання учні самостійно записують розв’язання у зошит. • Завдання 306, с. 49. Прочитавши умову задачі, учні відтворюють її стислим записом: Д 7 Хл—- ? у 3 рази б. ^ на ? більше хлопчиків Проаналізувавши задачу учні, записують розв’язання самостійно. • Завдання 307, с. 50. Колективне виконання. Додаткові завдання (на вибір) а) Підібрати такі числа, щоб нерівності й рівності були правильні. 6 • 5 + 6 < 6 • □4 • 8 = 4 • 7 + □5 • 9 > 5 • □ 2 • □ > 2 • 8 + 23 • 7 = 3 • 8 - □7 • □ < 7 • 7 - 7 б) Матері 25 років, а доньці 5 років. На скільки років донька менше матері? У скільки разів донька менше від матері? в) Які це фігури? Знайдіть в кожній з них прямі кути. г)Записати два таких одноцифрових числа, щоб їх суми і різниці закінчувались на одну й ту ж цифру. Скільки пар таких чисел можна скласти? ґ) Обчислити. с + (а - 36) ■ в, якщо а = 40, в = 8, с = 52. а - (с + 27) : в, якщо с = 3, в = 6, а = 86. V.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI. Домашнє завдання Завдання 308, 309, с. 49. Підсумки уроку. Прокоментувати розв’язання рівнянь. х■3 = 126■х = 18 | |
| |
Переглядів: 1219 | |
Народні промисли України |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Що можна робити з інформацією |
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м... |
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту |
Всього коментарів: 0 | |