💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Рівняння на знаходження невідомого множника. Засвоєння таблиць множення і ділення

Тема: Рівняння на знаходження невідомого множника. Засвоєння таблиць множення і ділення

Мета: ознайомити учнів з рівнянням на знаходження невідомого множника, удосконалювати вміння учнів розв’язувати приклади і задачі.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

• Один учень повідомляє, які числа потрібно було поставити в завданні 288.

• «Ланцюжком» учні повідомляють відповіді прикладів 289.

1.Робота з картками.

Картка 1 Виконати дії.

7■8 - 4163 : 7 + 9

3■6 + 1548 : 6 - 1

Розв’язати рівняння. х + 15 = 42х - 12 = 31

Картка 2 Виконати дії.

6 ■ 9 - 33

7 ■ 9 - 30

Розв’язати рівняння. х + 27 = 52 Картка 3 Виконати дії.

4 ■ 4 + 18 - 10 7 ■ 5 - 20 + 12 Розв’язати рівняння. х + 29 = 81

2. Колективна робота.

12 : 6 + 4 + 12 49 : 7 + 9 + 24

68 - х = 19

24 : 6 + 51 56 : 7 + 23

34 - х = 15

Ділене42 5636 3563

Дільник 65 7 65

Частка73 774 7

• Який знак треба поставити замість зірочки, щоб вийшла правильна рівність?

4 * 4 = 165 * 5 = 108 * 2 = 6

7 * 2 = 56 * 3 = 26 * 6 = 36

• Порівняти, не обчислюючи.

10 □ 36 + 112 +2 Ш12 - 2

28 + 0 □ 28 - 047□ 52 - 2

34 + 15 □ 15 + 3468 -24 □ 68 - 44

• Завдання 290, с. 46. Усне виконання.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання 291, с. 47. Самостійне виконання.

• Завдання 292, с. 47. Колективне виконання.

IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 293, с. 47. Коментоване виконання.

□ ■ 2 = 12□ ■ 3 = 154 ■ □ = 20

12 : 2 = □15 : 3 = □20 : 4 = □.

• Завдання 294, с. 47. Ознайомившись із завданням, учні з допомогою вчителя розбирають його.

• Завдання 295, с. 47. Коментоване виконання. Учні застосовують правило знаходження невідомого множника.

• Завдання 296, с. 47. Прочитавши задачу, учні з’ясовують план їх розв’язання. Самостійно записують розв’язання. Біля дошки працюють два учні (один розв’язує за допомогою дій, другий за допомогою виразу).

• Завдання 297, с. 47. Ознайомившись зі змістом задачі, та розглянувши вираз, учні з’ясовують, що означають доданки та закінчують розв’язання.

• Завдання 298, с. 47. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. Складають план розв’язання та колективно записують розв’язання.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Розв’язати кругові приклади.

7 ■ 3 + 2120:4 + 2

5 ■ 5 - 2042 : 6 + 21

б) Порівняти вирази.

2 ■ 8П 8 ■ 26 ■ 2П 9 + 10

4 + 4П 2 + 235 : 5П 2 + 5

в) Розв’язати рівняння.

х ■ 7 = 425 ■ х = 25

х ■ 4 = 247 ■ х = 56

г) Скласти задачу, користуючись коротким записом, та розв’язати її.

28 : 4 - 2 5 ■ 8 - 20

63 : 7П 54 : 6 10 - 2П 13 - 3

Тюльпан — 42 шт. Гладіолус — у 6 р. м.

ґ) Гра «Лабіринт».

VI.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання:

Завдання 299, 300, с. 47, 48. Підсумки уроку.

Пояснити розв’язання рівнянь. х■3=215■х=20

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.10.2015)
Переглядів: 1249 | Рейтинг: 0.0/0
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно...
Н. Забіла «Вовк і козенята», М. Підгірянка «Безконечні казочки»
Дещо з історії
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком
Природа Українських Карпат
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]