Тема: Рівняння на знаходження невідомого множника. Засвоєння таблиць множення і ділення Мета: ознайомити учнів з рівнянням на знаходження невідомого множника, удосконалювати вміння учнів розв’язувати приклади і задачі. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Один учень повідомляє, які числа потрібно було поставити в завданні 288. • «Ланцюжком» учні повідомляють відповіді прикладів 289. 1.Робота з картками. Картка 1 Виконати дії. 7■8 - 4163 : 7 + 9 3■6 + 1548 : 6 - 1 Розв’язати рівняння. х + 15 = 42х - 12 = 31 Картка 2 Виконати дії. 6 ■ 9 - 33 7 ■ 9 - 30 Розв’язати рівняння. х + 27 = 52 Картка 3 Виконати дії. 4 ■ 4 + 18 - 10 7 ■ 5 - 20 + 12 Розв’язати рівняння. х + 29 = 81 2. Колективна робота. 12 : 6 + 4 + 12 49 : 7 + 9 + 24 68 - х = 19 24 : 6 + 51 56 : 7 + 23 34 - х = 15 Ділене42 5636 3563 Дільник 65 7 65 Частка73 774 7 • Який знак треба поставити замість зірочки, щоб вийшла правильна рівність? 4 * 4 = 165 * 5 = 108 * 2 = 6 7 * 2 = 56 * 3 = 26 * 6 = 36 • Порівняти, не обчислюючи. 10 □ 36 + 112 +2 Ш12 - 2 28 + 0 □ 28 - 047□ 52 - 2 34 + 15 □ 15 + 3468 -24 □ 68 - 44 • Завдання 290, с. 46. Усне виконання. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 291, с. 47. Самостійне виконання. • Завдання 292, с. 47. Колективне виконання. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 293, с. 47. Коментоване виконання. □ ■ 2 = 12□ ■ 3 = 154 ■ □ = 20 12 : 2 = □15 : 3 = □20 : 4 = □. • Завдання 294, с. 47. Ознайомившись із завданням, учні з допомогою вчителя розбирають його. • Завдання 295, с. 47. Коментоване виконання. Учні застосовують правило знаходження невідомого множника. • Завдання 296, с. 47. Прочитавши задачу, учні з’ясовують план їх розв’язання. Самостійно записують розв’язання. Біля дошки працюють два учні (один розв’язує за допомогою дій, другий за допомогою виразу). • Завдання 297, с. 47. Ознайомившись зі змістом задачі, та розглянувши вираз, учні з’ясовують, що означають доданки та закінчують розв’язання. • Завдання 298, с. 47. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. Складають план розв’язання та колективно записують розв’язання. Додаткові завдання (на вибір) а) Розв’язати кругові приклади. 7 ■ 3 + 2120:4 + 2 5 ■ 5 - 2042 : 6 + 21 б) Порівняти вирази. 2 ■ 8П 8 ■ 26 ■ 2П 9 + 10 4 + 4П 2 + 235 : 5П 2 + 5 в) Розв’язати рівняння. х ■ 7 = 425 ■ х = 25 х ■ 4 = 247 ■ х = 56 г) Скласти задачу, користуючись коротким записом, та розв’язати її. 28 : 4 - 2 5 ■ 8 - 20 63 : 7П 54 : 6 10 - 2П 13 - 3 Тюльпан — 42 шт. Гладіолус — у 6 р. м. ґ) Гра «Лабіринт». VI.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання: Завдання 299, 300, с. 47, 48. Підсумки уроку. Пояснити розв’язання рівнянь. х■3=215■х=20 | |
| |
Переглядів: 1249 | |
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно... |
Н. Забіла «Вовк і козенята», М. Підгірянка «Безконечні казочки» |
Дещо з історії |
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком |
Природа Українських Карпат |
Всього коментарів: 0 | |