Тема: Вправи і задачі на застосування таблиці множення на число 7. Рівняння на знаходження невідомого від’ємника Мета: вправляти учнів у засвоєнні таблиці множення на число 7, розв’язуючи приклади і задачі, ознайомити учнів з рівняннями на знаходження невідомого від’ємника. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Один учень пояснює розв’язання задачі 246. 1.Робота з картками. Картка 1 □ • 7 = 215• [ 7 • □ = 427• [ 1 м 6 дм - 6 дм 2 дм + 2 см 1 дм - 3 см Картка 2 5 • □ = 40 7 • □ = 63 21 - 35 : 5 (155 - 191) : 6 40 * 18 * 6 = 37 7 * 5 - 6 * 5 = 5 1 м - 5 см 4 дм - 1 дм 7 дм - 23 см Картка 3 18 : 6 + 24 : 4 - 32 : 4 36 : 6 + 45 : 5 + 21 : 3 54 : 6 + 30 : 5 - 48 : 6 81 : 9 + 28 : 4 + 63 : 9 18 дм : 3 4 м 9 дм : 7 8 дм - 44 см 2.Колективна робота. • Гра «Більше, менше» Наприклад: «8 • 8 = 64, 2 • 2 = 4». • «Ланцюжок» 47 + 32 - 12 - 24 + 6 - 9 III. Повідомлення теми, мети та завдань уроку • Завдання 247, 248 (усно), с. 41. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 249, с. 41. Читання, розбір задачі. 1-й спосіб. 1) 2 • 8 = 16 (д.) — старий верстат за 8 годин 2) 9 • 8 = 72 (д.) — новий верстат за 8 годин 3) 72 - 16 = 56 (д.) 9 • 8 - 2 • 8 = 56 (д.) 2-й спосіб. 1) 9 - 2 = 7 (д.) — більше на новому за 1 годину 2) 7 • 8 = 56 (д.) (9 - 2) • 8 = 56 (д.) • Завдання 250, с. 41. Читання, розбір задачі. а) П. — 45 Д. — ? у 5 р. м. 45 : 5 = 9 (ч.) — друге б) П. — 45 Д. — ? у 5 р. м. 1) 45 : 5 = 9 (ч.) — друге 2) 45 - 9 = 36 (ч.) на ? менше • Завдання 252, с. 41. 52 - 22 = 30 зменшувальне від’ємник різниця 52 - 30 = 22 зменшувальне від’ємник різниця х - 24 = 3 х = 24 + 3 х = 27 27 - 24 = 3 3 = 3 Щоб знайти зменшувальне, треба до від’ємника додати різницю. 32 - х = 1258 - х = 13 х = 32 - 12х = 58 - 13 х = 20х = 45 32 - 20 = 1258 - 45 = 13 12 = 1213 = 13 Щоб знайти від’ємник, треба від зменшувального відняти різницю. • Завдання 251, с. 41. Коментоване виконання. • Завдання виконати самостійно. 73 - х = 50 80 - х = 8 Завдання 252, с. 41. Учні за бажанням можуть виконати всі приклади. Додаткові завдання (на вибір Числа 5 і 5 5 і 5 5 і 5 7 і 7 7 і 7 7 і 7 3 і 3 3 і 3 Знай¬ сумудобу¬ різ¬сумуріз¬добу¬ добу¬ суму титокницюницютокток а) Знайти чотири приклади з відповіддю 38. 5 •7 + 34• 3 + 12 7 •6 - 427 • 3 + 29 18 : 3 + 32 3• 9 + 17 5 •6 - 56• 9 - 10 б) Між числами 2, 3, 4, 5 постав знаки дій і дужки так, щоб після виконання обчислень дістати число 2. Переставляти числа забороняється. в) Для того, щоб виплавити 1 кг заліза, потрібно 3 кг залізної руди. Скільки кілограмів заліза можна дістати з 27 кг руди? г) Є червоні і білі троянди. Треба скласти букет із трьох квіток. Скількома способами це можна зробити? V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI. Домашня робота Завдання 253, 254, с. 41. Підсумки уроку. Розв’язання рівняння з поясненням (усно). 49 - х = 11 х = 49 - 11 х = 38 49 - 38 = 11 11 = 11 | |
| |
Переглядів: 994 | |
Це цікаво знати |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
Листяні та хвойні рослини |
Дещо з історії |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Всього коментарів: 0 | |