Тема: Таблиця ділення на число 6 Мета: ознайомити з таблицею ділення на число 6, закріплювати знання правил порядку дій; удосконалювати вміння розв’язувати задачі. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Повідомити розв’язання задачі 190 за допомогою дій та виразу. • Повідомити відповіді прикладів 191. 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 2 ■ 3 ■ 7 6 ■ 6 - 20 4 + 6 ■ 873- 6 ■ 4 Накреслити відрізки. Довжина першого становить 7 см, другий на 5 см довший. Картка 2 Обчислити. 15 + 6 ■ 96 ■ (44 - 38) 6 ■ 6 - 6 ■ 230 : 5 ■ 7 Накреслити два відрізки. Довжина першого становить 9 см, другий у 3 рази менший. Картка 3 Обчислити. 6 ■ 3 + 6 ■ 56 ■ (27 : 3) + 20 6 ■ (86 - 82)((30 - 26) : 2) ■ 8 Накреслити три відрізки. Довжина першого становить 3 см, другого — 2 см, а третій у 4 рази більший, ніж перший. 2. Колективна робота. • Знайти закономірність і продовжити ряд чисел. 15, 30, 45, 60, ..., ..., ... 11, 22, 33, 44, ... , ... , ... 6, 12, 18, 24, ..., ..., ... • Назвати числа, які у 5 разів менше від кожного із чисел. 45, 30, 25, 15. • Бліц-турнір. а) До овочевого магазину привезли 15 кг фініків, 25 кг кедрових горішків і 35 кг лісових горішків. Скільки всього горіхів привезли до магазину? б) До Сергія на день народження завітало 4 хлопчики, а дівчаток у 2 рази менше. Скільки всього дітей прийшло на день народження Сергія? III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 192, с. 33. Усне коментоване виконання. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 193, с. 33. Учні пригадують таблицю множення на число 6. З її допомогою складають таблицю ділення на число 6 і записують у зошити. • Завдання 194, с. 33. Коментоване виконання верхнього ряда. Самостійне виконання другого рядка. V. Розвиток математичних знань • Завдання 198, с. 34. Запропонувати учням працювати в парах. По черзі розв’язувати приклади; знайшовши два вирази, значення яких обчислено неправильно, записати їх у зошити. Відповідає пара учнів, яка першою впоралася із завданням. • Завдання 195, с. 34. Ознайомившись зі змістом, пояснивши розв’язання задачі, учні самостійно записують розв’язання у зошитах. • Завдання 196, с. 34. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу та записують її розв’язання. • Завдання 197, с. 34. Прочитавши кожну задачу, учні знаходять серед поданих виразів той, за допомогою якого ця задача розв’язується, пояснюють свій вибір. • Завдання 199, с. 34. Усне коментоване виконання. Додаткові завдання (на вибір) а) Обчисливши вирази, розмістити відповіді у порядку зростання. 71 - 69 ■ 9 42: 6 + 1330 : 6 ■ 8 6 ■ 6 + 3618: 6 + 36 ■ 2 : 4 6 ■ 4 + 1299- 48 : 62 ■ 3 ■ 8 б) Виконати дії з іменованими числами. 24 см + 6 см1 дм 4 см : 2 2 дм 4 см + 1 дм 6 см 48 см + 12 см 2 дм 4 см : 6 5 дм + 3 дм 7 см в) У Павла 2 грн., у Степана 3 грн., у Богдана 3 грн. На всі гроші хлопці купили 2 м’ячі. Скільки коштує кожен м’яч? г) Із фігурок на малюнку вибрати ті, які не є кубом: Знайти многокутники, в яких є прямі кути. м°Б______________М VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання. VII. Домашнє завдання: Завдання 200, 201, с. 35. Підсумки уроку: 12 : 6 = □ 18 : 6 = □ 24 : 6 = □ 30 : 6 = □ 36 : 6 = □ 42 : 6 = □ 48 : 6 = □ 54 : 6 = □ | |
| |
Переглядів: 1507 | |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Догляд за кімнатними рослинами |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Прикраси для ялинки |
Всього коментарів: 0 | |