💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення на число 6

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення на число 6

Мета: закріплювати вміння учнів розв’язувати відомі види задач, вдосконалювати вміння користуватися годинником.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

• Повідомити відповідь задачі 181.

• Пояснити розв’язання задачі 182.

1. Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

6 ■ 4 + 4 48 - 6 ■ 3

5■5 - 2132 + 6■6

Два друга поділили між собою порівну 18 горіхів. Скільки горіхів припало кожному з них?

Картка 2

Обчислити.

6 ■ 7 + 38 3■ 6 + 6 ■ 4

5 ■ 8 + 40 5■ 4 + (6 ■ 8)

Мати зірвала 10 абрикосів. Один вона взяла собі, а решту роздала дітям — по три абрикоси кожній дитині. Скільки дітей було у матері?

Картка 3

Обчислити.

6 ■ 6 + (5 ■ 8 + 10)6■ 2 + 18 - 15

45 : 5 : 4 ■ 86■ 8 - 8 - 10

Дві дівчинки знайшли разом 16 грибів, порівну кожна. Хлопчик знайшов на 8 грибів більше, ніж одна дівчинка. Скільки грибів знайшов хлопчик?

2. Колективна робота.

• 1 рік = □ днів2доби = □ годин

1 година = □хвилин

• Повідомити час, який показують годинники.

3315

100

4060

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

• Завдання 183, с. 32. Колективна робота. Учні по черзі записують вирази, коментують порядок дій та обчислюють їх значення.

IV. Розвиток математичних знань

• Завдання 184,186, с. 32, 33. Коментоване виконання.

• Завдання 185, с. 32. Ознайомившись зі змістом задачі, склавши план її розв’язання, учні самостійно записують розв’язання.

• Завдання 187, с. 33. Самостійне виконання.

• Завдання 188, с. 33. Під час опрацювання умови задачі запропонувати учням скласти короткий запис, пояснити план розв’язання. Усне пояснення учнями дій задачі, запис її розв’язання за допомогою виразу.

• Завдання 189*, с. 33. Фронтальна робота

Додаткові завдання (на вибір)

а) Є два бруси — перший завдовжки 5 м, а другий 7 м. Їх з’єднали так, що вийшов брус завдовжки 10 м. Чому дорівнює довжина місця з’єднання брусів?

б) З бідона налили 3 банки молока по 3 л у кожній, і в ньому залишилося ще 8 л молока. Щоб визначити, на скільки літрів молока залишилося у бідоні менше, ніж взяли, треба виконати такі дії:

1) 8 + 32)3 ■ 3 - 8 3)3■ 3 +84)3 ■ 3

в) Виконати дії з іменованими числами.

14 см : 2 см 15 см - 5 см24 см+ 6 см

6 ■ 2 дм4 дм - 1 дм 7дм + 1 дм

12 см : 4 3 дм - 4 см3дм + 2 см

г) Обчислити і вгадати назву місяця.

6 ■ 7 - 26 і6 ■ 5 + 30 ь6 ■ 2 + 42 н

54 - 6 ■ 3 е76 - 6 ■ 9 ч6 ■ 6 - 30 с

6 16 22 36 54 60

ґ) Кожне з чисел 10, 12, 15, 20, 30 подати як добуток двох множників.

V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.

V. Домашнє завдання:

Завдання 190, 191, с. 33.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (01.10.2015)
Переглядів: 1498 | Рейтинг: 0.0/0
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка»
Створення макета предмета для казкового персонажа
«Грамотний-видющий і на все тямущий»
Природа Українських Карпат
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]