Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення на число 6

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення на число 6

Мета: закріплювати вміння учнів розв’язувати відомі види задач, вдосконалювати вміння користуватися годинником.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

• Повідомити відповідь задачі 181.

• Пояснити розв’язання задачі 182.

1. Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

6 ■ 4 + 4 48 - 6 ■ 3

5■5 - 2132 + 6■6

Два друга поділили між собою порівну 18 горіхів. Скільки горіхів припало кожному з них?

Картка 2

Обчислити.

6 ■ 7 + 38 3■ 6 + 6 ■ 4

5 ■ 8 + 40 5■ 4 + (6 ■ 8)

Мати зірвала 10 абрикосів. Один вона взяла собі, а решту роздала дітям — по три абрикоси кожній дитині. Скільки дітей було у матері?

Картка 3

Обчислити.

6 ■ 6 + (5 ■ 8 + 10)6■ 2 + 18 - 15

45 : 5 : 4 ■ 86■ 8 - 8 - 10

Дві дівчинки знайшли разом 16 грибів, порівну кожна. Хлопчик знайшов на 8 грибів більше, ніж одна дівчинка. Скільки грибів знайшов хлопчик?

2. Колективна робота.

• 1 рік = □ днів2доби = □ годин

1 година = □хвилин

• Повідомити час, який показують годинники.

3315

100

4060

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

• Завдання 183, с. 32. Колективна робота. Учні по черзі записують вирази, коментують порядок дій та обчислюють їх значення.

IV. Розвиток математичних знань

• Завдання 184,186, с. 32, 33. Коментоване виконання.

• Завдання 185, с. 32. Ознайомившись зі змістом задачі, склавши план її розв’язання, учні самостійно записують розв’язання.

• Завдання 187, с. 33. Самостійне виконання.

• Завдання 188, с. 33. Під час опрацювання умови задачі запропонувати учням скласти короткий запис, пояснити план розв’язання. Усне пояснення учнями дій задачі, запис її розв’язання за допомогою виразу.

• Завдання 189*, с. 33. Фронтальна робота

Додаткові завдання (на вибір)

а) Є два бруси — перший завдовжки 5 м, а другий 7 м. Їх з’єднали так, що вийшов брус завдовжки 10 м. Чому дорівнює довжина місця з’єднання брусів?

б) З бідона налили 3 банки молока по 3 л у кожній, і в ньому залишилося ще 8 л молока. Щоб визначити, на скільки літрів молока залишилося у бідоні менше, ніж взяли, треба виконати такі дії:

1) 8 + 32)3 ■ 3 - 8 3)3■ 3 +84)3 ■ 3

в) Виконати дії з іменованими числами.

14 см : 2 см 15 см - 5 см24 см+ 6 см

6 ■ 2 дм4 дм - 1 дм 7дм + 1 дм

12 см : 4 3 дм - 4 см3дм + 2 см

г) Обчислити і вгадати назву місяця.

6 ■ 7 - 26 і6 ■ 5 + 30 ь6 ■ 2 + 42 н

54 - 6 ■ 3 е76 - 6 ■ 9 ч6 ■ 6 - 30 с

6 16 22 36 54 60

ґ) Кожне з чисел 10, 12, 15, 20, 30 подати як добуток двох множників.

V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.

V. Домашнє завдання:

Завдання 190, 191, с. 33.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (01.10.2015)
Переглядів: 1541 | Рейтинг: 0.0/0
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
Продовження екскурсії
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап...
Вшанування тварин
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]