Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення на число 6 Мета: закріплювати вміння учнів розв’язувати відомі види задач, вдосконалювати вміння користуватися годинником. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Повідомити відповідь задачі 181. • Пояснити розв’язання задачі 182. 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 6 ■ 4 + 4 48 - 6 ■ 3 5■5 - 2132 + 6■6 Два друга поділили між собою порівну 18 горіхів. Скільки горіхів припало кожному з них? Картка 2 Обчислити. 6 ■ 7 + 38 3■ 6 + 6 ■ 4 5 ■ 8 + 40 5■ 4 + (6 ■ 8) Мати зірвала 10 абрикосів. Один вона взяла собі, а решту роздала дітям — по три абрикоси кожній дитині. Скільки дітей було у матері? Картка 3 Обчислити. 6 ■ 6 + (5 ■ 8 + 10)6■ 2 + 18 - 15 45 : 5 : 4 ■ 86■ 8 - 8 - 10 Дві дівчинки знайшли разом 16 грибів, порівну кожна. Хлопчик знайшов на 8 грибів більше, ніж одна дівчинка. Скільки грибів знайшов хлопчик? 2. Колективна робота. • 1 рік = □ днів2доби = □ годин 1 година = □хвилин • Повідомити час, який показують годинники. 3315 100 4060 III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. • Завдання 183, с. 32. Колективна робота. Учні по черзі записують вирази, коментують порядок дій та обчислюють їх значення. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 184,186, с. 32, 33. Коментоване виконання. • Завдання 185, с. 32. Ознайомившись зі змістом задачі, склавши план її розв’язання, учні самостійно записують розв’язання. • Завдання 187, с. 33. Самостійне виконання. • Завдання 188, с. 33. Під час опрацювання умови задачі запропонувати учням скласти короткий запис, пояснити план розв’язання. Усне пояснення учнями дій задачі, запис її розв’язання за допомогою виразу. • Завдання 189*, с. 33. Фронтальна робота Додаткові завдання (на вибір) а) Є два бруси — перший завдовжки 5 м, а другий 7 м. Їх з’єднали так, що вийшов брус завдовжки 10 м. Чому дорівнює довжина місця з’єднання брусів? б) З бідона налили 3 банки молока по 3 л у кожній, і в ньому залишилося ще 8 л молока. Щоб визначити, на скільки літрів молока залишилося у бідоні менше, ніж взяли, треба виконати такі дії: 1) 8 + 32)3 ■ 3 - 8 3)3■ 3 +84)3 ■ 3 в) Виконати дії з іменованими числами. 14 см : 2 см 15 см - 5 см24 см+ 6 см 6 ■ 2 дм4 дм - 1 дм 7дм + 1 дм 12 см : 4 3 дм - 4 см3дм + 2 см г) Обчислити і вгадати назву місяця. 6 ■ 7 - 26 і6 ■ 5 + 30 ь6 ■ 2 + 42 н 54 - 6 ■ 3 е76 - 6 ■ 9 ч6 ■ 6 - 30 с 6 16 22 36 54 60 ґ) Кожне з чисел 10, 12, 15, 20, 30 подати як добуток двох множників. V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання. V. Домашнє завдання: Завдання 190, 191, с. 33. | |
| |
Переглядів: 1498 | |
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А... |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Природа Українських Карпат |
Всього коментарів: 0 | |