Тема: Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення на число 6 Мета: проаналізувати допущені у контрольній роботі помилки та організувати роботу над ними. Ознайомити учнів з таблицею множення на число 6 та її практичним застосуванням. ХІД УРОКУ I. Загальна характеристика результатів виконання контрольної роботи II. Аналіз помилок та виконання відповідних завдань • Проаналізувати помилки. • Розв’язання завдань аналогічних тим, в яких були допущені помилки. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 154, 155, с. 28. Колективна робота. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу. • Завдання 156, с. 28. Учні з допомогою вчителя складають таблицю множення на число 6. План роботи: 1) складання таблиці; 2) заміна його прикладом на додавання і розв’язання; 3) запис таблиці стовпчиком. Виявлення закономірності: до попереднього результату додається число 6. • Завдання 157, с. 28. Колективна робота. Пояснити порядок дій у третьому прикладі. • Завдання 158, с. 28. Колективна робота. Обчислити і вгадати слово. Пригадати синоніми до цього слова. 6 ■ 2 + 18 И6 ■ 5 - 14 Ю 6 ■ 9 - 39 Л 6 ■ 6 - 24 А6 ■ 8 - 27 К6■ 3 - 12 М 6 12 15 16 21 30 IV.Розвиток математичних знань • Завдання 159, с. 28. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу і складають її короткий запис. Кр. — 6 шт. Кв. — 4 шт. 1 ? Т. — ? у 3 р.м. і " Маючи короткий запис, учні складають план розв’язання, і самостійно записують його у зошит. Вчитель в цей час малює дві схеми: Після того, як учні письмово виконали розв’язання задачі, вчитель пропонує проаналізувати ці схеми, заповнити їх і з’ясувати, який з виразів є розв’язком задачі. (Обидва вирази правильні і відрізняються між собою порядком запису доданків). • Завдання 160, с. 29. Фронтальна робота над задачею. Складання умови задачі за коротким записом. Пояснення розв’язання задачі. Загальна вартість 4 • 5 + 6 • 4 = 44 Вартість Вартість тарілок мисок • Завдання 161, с. 29. Коментоване виконання. Додаткові завдання (на вибір) • Завдання 162, с. 29. • Вставити пропущені числа. 6 ■ □ = 483 ■ □ = 244■□ = 24 5 ■ □ = 30□■ 5 = 256■□ = 54 6 ■ □ = 42□■ 6 = 18 • Порівняти числа. 78 □ 9966□ 34 91 □ 1976□ 24 61 □ 6052□ 5180 □8 10 □ 100 Серед чисел 1, 2, 3, 4 ,5, 6, 7, 8, 9 підкреслити ті, при яких нерівність 6 ■ х < 36 буде правильною. • Периметр прямокутника становить 24 см. Знайти його довжину, якщо ширина дорівнює 4 см. V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI. Домашнє завдання Завдання 163, 164, с. 29. Підсумки уроку: 12, ..., 24, ..., 36, ..., 42, ..., 48, ... | |
| |
Переглядів: 825 | |
Дикорослі рослини рідного краю |
Робота з папером. Писанка |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
Всього коментарів: 0 | |