УРОК 132 Тема. Поза табличне множення й ділення. Письмове ділення на одноцифрове число Мета: повторити різні випадки поза табличного множення й ділення та ділення з остачею; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки. ХІД УРОКУ I. Контроль, корекція та закріплення знань учнів Вступне слово вчителя Дві стихії господарюють у математиці — числа й фігури з їх безмежною різноманітністю. Задача — це завжди пошук, розкриття якихось відношень, а прийоми її розв'язання — це інтуїція, ерудиція та володіння знаннями. Сьогодні ми будемо мандрувати океаном Чисел. Але спочатку переконаймося, що ми озброїлись знаннями та готові вирушати у подорож. Маса трьох зошитів 360 грамів. Яка маса одного зошита? Вовк пробіг 48 км: третину — лісом, решту — степом. Скільки кілометрів пробіг вовк степом? Поділіть з остачею: 73 : 8, 49 : 6. Скільки дециметрів міститься в 1 м? Усна лічба Тепер ми можемо вирушити у подорож. В океані Чисел кипить життя, і не всі його жителі доброзичливі. Щоб без пригод дістатися першого острова, ми повинні обчислити всі приклади без помилок. Отже, розкладіть всі відповіді у порядку збільшення і дізнайтесь напрямок нашої подорожі. (Захід) II. Вивчення нового матеріалу Актуалізація опорних знань Ось і перша зупинка — острів Одноцифрових чисел. На ньому мало жителів, тому кожний з них побудував собі будиночок. У першому живе 0, а в інших хто живе? (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) Ось ми передали привітання мешканцям цього маленького острова. Тепер наша подорож — до острова Трицифрових чисел. Тут весело, бо мешканців цього острова багато. А ось і перша перешкода — слід з'єднати міст, щоб перейти на острів. Для цього ми повинні розібратися у діленні трицифрових чисел на одноцифрове. Пояснення нового матеріалу за вправою № 1087 Первинне закріплення Вправа № 1088. Робота над задачами Ми потрапили у місто. Та мешканці його у полоні піратів. Звільнити їх ми можемо, розв'язавши задачі. Робота над задачами № 1089, 1090. А ось — риф Геометричних фігур. Спробуйте відповісти на питання: скільки трикутників на кресленні? III. Підсумки уроку — Подальша наша подорож вимагає від нас ще більших, міцніших знань. Ці знання ви отримаєте у наступному класі. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1550 | |
Конструювання. Курочка Ряба |
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту |
Дива природи. Редагування текстів |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Всього коментарів: 0 | |