УРОК 120 Тема. Розв'язання задач на час Мета: опрацювати три різновиди задачі на час; вправляти учнів у діленні двоцифрових чисел та розв'язанні задач, які містять знаходження частини числа; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби, макет годинника, картки з рівняннями. ХІД УРОКУ I. Контроль та закріплення знань учнів Перевірка наявності домашнього завдання Усні обчислення 1) Усне опитування. — Усне опитування сьогодні ми проведемо у вигляді тесту, що складається з 4 етапів. б) Впишіть число у перший квадратик. ІІ етап. Контроль а) Заповніть пропуски слова у реченнях. Будь-яке натуральне число можна записати за допомогою цифр ... У багатокутнику не може бути менш, ніж... сторін. Я знаю 3 розряди: розряд..., розряд..., розряд... . В одному сантиметрі... міліметрів. б) Запишіть число, в якому 3 дес. 1 од.; 8 дес. 5 од.; 6 дес., 3 сот. 4 дес. 1 од. ІІІ етап. Розуміння й закріплення а) Якщо 10 збільшити на 3, отримаємо... Якщо 10 збільшити у 3 рази, отримаємо... Якщо 90 зменшити у 9 разів, отримаємо... Якщо 90 зменшити на 9, отримаємо... б) Запишіть число, в якому цифра десятків на 9 більша, ніж цифра одиниць; цифра сотень менша на 3, ніж цифра одиниць, і більша на 5, ніж цифра десятків. в) У числі 38 цифри поміняли місцями. На скільки збільшилось число? а) Обчисліть усно й запишіть результат. 5 ■ 0 + 35(48 + 36) : 2 8 ■ 10 + 120(500 140) : 9 81 : 9 ■ 7100 : 25 ■ 22 б)Заповніть пропуски. ... + 37 = 8199: ... = 9 І етап. Розминка а) Впишіть число в останній квадратик. 15 ■ ... = 45...:12=5 в)Встановіть закономірність та продовжте ряд чисел. 5, 9, ............ 3, 6, 12, ., .. , .. Вивчення нового матеріалу Робота за макетом годинника Назвати, котру годину показує годинник, записати число. Записати й показати, яку годину буде показувати годинник через 30 хвилин. Розв'язання задач на час № 991 Фізкультхвилинка Закріплення вивченого. Розвиток математичних умінь Самостійна робота за вправою № 993 Розв'язати тільки ті рівняння, де потрібно знайти невідомий від'ємник. (На дошці — картки.) ( 48 х = 16 ) ( 48 : х = 16 ) [ х ■ 16 = 48 ) ( 36 : х = 2 ) Робота над задачами, що містять знаходження частини від числа: № 995, 996 (учням вищого й достатньогорівня вчитель пропонуєрозв'язати ці задачі самостійно, решта учнів працює під керівництвом учителя) Підсумки уроку Домашнє завдання № 998, 990. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1281 | |
Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки |
Н. Забіла «Вовк і козенята», М. Підгірянка «Безконечні казочки» |
Правила поведінки у громадських місцях |
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична... |
Птахи |
Всього коментарів: 0 | |