💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Розв'язання задач на час

УРОК 120

Тема. Розв'язання задач на час

Мета: опрацювати три різновиди задачі на час; вправляти учнів у діленні двоцифрових чисел та розв'язанні задач, які містять знаходження частини числа; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усної лічби, макет годинника, картки з рівняннями.

ХІД УРОКУ

I. Контроль та закріплення знань учнів

Перевірка наявності домашнього завдання

Усні обчислення

1) Усне опитування.

— Усне опитування сьогодні ми проведемо у вигляді тесту, що складається з 4 етапів.

б) Впишіть число у перший квадратик.

ІІ етап. Контроль

а) Заповніть пропуски слова у реченнях.

Будь-яке натуральне число можна записати за допомогою цифр ...

У багатокутнику не може бути менш, ніж... сторін.

Я знаю 3 розряди: розряд..., розряд..., розряд... .

В одному сантиметрі... міліметрів.

б) Запишіть число, в якому 3 дес. 1 од.; 8 дес. 5 од.; 6 дес., 3 сот.

4 дес. 1 од.

ІІІ етап. Розуміння й закріплення

а) Якщо 10 збільшити на 3, отримаємо... Якщо 10 збільшити у 3 рази, отримаємо... Якщо 90 зменшити у 9 разів, отримаємо... Якщо 90 зменшити на 9, отримаємо...

б) Запишіть число, в якому цифра десятків на 9 більша, ніж цифра одиниць; цифра сотень менша на 3, ніж цифра одиниць, і більша на 5, ніж цифра десятків.

в) У числі 38 цифри поміняли місцями. На скільки збільшилось число?

а) Обчисліть усно й запишіть результат.

5 ■ 0 + 35(48 + 36) : 2

8 ■ 10 + 120(500 140) : 9

81 : 9 ■ 7100 : 25 ■ 22

б)Заповніть пропуски.

... + 37 = 8199: ... = 9

І етап. Розминка

а) Впишіть число в останній квадратик.

15 ■ ... = 45...:12=5

в)Встановіть закономірність та продовжте ряд чисел.

5, 9, ............ 3, 6, 12, ., .. , ..

Вивчення нового матеріалу Робота за макетом годинника

Назвати, котру годину показує годинник, записати число. Записати й показати, яку годину буде показувати годинник через 30 хвилин.

Розв'язання задач на час № 991

Фізкультхвилинка

Закріплення вивченого. Розвиток математичних умінь Самостійна робота за вправою № 993

Розв'язати тільки ті рівняння, де потрібно знайти невідомий від'ємник. (На дошці — картки.)

( 48 х = 16 ) ( 48 : х = 16 ) [ х ■ 16 = 48 ) ( 36 : х = 2 )

Робота над задачами, що містять знаходження частини від числа: № 995, 996 (учням вищого й достатньогорівня вчитель пропонуєрозв'язати ці задачі самостійно, решта учнів працює під керівництвом учителя)

Підсумки уроку

Домашнє завдання

№ 998, 990.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.10.2014)
Переглядів: 1301 | Рейтинг: 0.0/0
Підготовка до виконання перевірної роботи. Робота з дитячою книжкою. І. Малко...
М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм...». Леся Українка «Красо України, По...
Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третьог...
Природа навколо нас
Особливості зображення складної форми на основі простих форм. Порівняння розм...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]