💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Перевірка ділення множенням

УРОК 113

Тема. Перевірка ділення множенням

Мета: пояснити спосіб перевірки дії ділення; опрацювати розв'язання задачі, оберненої до задачі на знаходження суми двох добутків; удосконалювати вміння розв'язувати рівняння, що містять дії першого і другого ступенів; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи, таблиця для усної лічби, схема задачі.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Перевірка домашнього завдання

Як знайти периметр трикутника?

Обчислити периметр трикутника, сторони якого дорівнюють: 12 см, 23 см, 16 см.

Назвати відповіді прикладів, друга дія яких є ділення.

Усні обчислення Обчислювальний «ланцюжок».

Зменшуване 60, від'ємник — 20; знайти різницю; поділити на 5; поділити на 8; помножити на 16; відніміть 6;помножте на 6; поділіть

на 3; помножте на 5; поділіть на 2; відніміть 10; поділіть на 5; назвіть

відповідь. (Відповідь: 8.)

Робота на її біля дошки.

31 ■ 3 32 ■ 2 18 ■ 5

7 ■ 124 ■ 198 ■ 14

42 : 345:360 : 5

36 : 355:548 : 2

40 : х = 2 60:х = 3 х : 4 = 20

3.Робота за картками

Картка 1

а) Мати розклала 14 яблук і 10 груш порівну у дві вази. По скільки плодів було в кожній вазі?

б) 60 : 4 + 5, 92 : 4 5 Картка 2

а)Для уроків праці купили 12 пакетів червоного паперу і 8 пакетів зеленого паперу. У кожному пакеті було по 10 листочків. На скільки більше купили паперів червоного кольору, ніж зеленого?

б)300 : 2 50, 100 84 : 6

Підготовка до вивчення матеріалу (за вправою № 938) З'ясувати, що дістанемо, якщо частку помножимо на дільник. Взаємозв'язок множення й ділення використовуємо для перевірки

ділення дією множення. Якщо після множення частки на дільник не отримали ділене, то в обчисленні допущена помилка.

Первинне закріплення знань (за завданнями № 939 і 940). Читання правила

Перевірити ділення множенням (завдання № 939 — виконати з коментуванням, завдання № 940 — самостійно).

Закріплення вивченого. Розвиток математичних умінь

? по 8 к.

1

2 грн.

Підсумки уроку

1. Записати значення букв а, Ь, с, е, т, к.

Ділене 76 60 с е 96 80

Дільник а Ь 266 т

Частка4 4 48 12 к 5

Робота із задачею № 941

— Якщо відомо, скільки пального було у баці трактора, і відомо, скільки залишилось, то про що можна дізнатись? Якщо буде відомо, скільки літрів пального трактор витратив, і знаємо, що за 1 год він витрачав 6 л пального, то про що можна тепер дізнатись? Складіть план розв'язання задачі (розв'язати задачу вчитель пропонує учням самостійно).

Аналіз та розв'язання задачі № 942 (учням вищого рівня вчитель пропонує розв'язати задачу самостійно, решта учнів розв'язує під керівництвом учителя)

12 по 20 к.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.10.2014)
Переглядів: 1670 | Рейтинг: 0.0/0
Тверді та м'які приголосні звуки. Умовне позначення твердих і м'яких ...
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно...
Складання таблиць додавання і віднімання чисел 8 і 9. Різницеве порівняння до...
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ...
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]