УРОК 85 Тема. Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд Мета: пояснити прийом віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд; опрацювати задачу на три дії. Обладнання: таблиця для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Усні обчислення 1) Обчислити приклади на «листах» й покласти їх до скриньок. 2) Завдання для опитування. ♦ Обчислити з коментуванням: 456 + 282; 654 + 139. Змішали 2 кг печива, по 9 грн. за кілограм, і 1 кг печива, по 6 грн. Яка вартість суміші? Сторони трикутника дорівнюють 25 см, 29 см і 34 см. На скільки сума двох менших сторін більша від суми третьої сторони? 3)Самостійно обчислити приклади, записуючи їх стовпчиком. 562 + 329 576 + 68 560 + 380 900 60 144 + 473 508 338 3. Математичний диктант (за вправою № 706) Вивчення нового матеріалу Пояснення алгоритму віднімання за вправою № 708 Первинне закріплення знань Коментоване та самостійне розв'язання прикладів № 707 (перший стовпчик — колективно, другий і третій — самостійно за варіантами). Фізкультхвилинка Творча робота над задачею Добір запитання до умови задачі № 710. Задача № 711 Про що запитується в задачі? Чи можна одразу відповісти на це питання? Що треба знати, щоб дізнатись, скільки кущів їм залишилось посадити? Чи можемо дізнатися, скільки кущів посадили мати й донька разом? Чи можемо дізнатись, скільки кущів посадила Оленка? Скласти план розв'язання задачі. Розв'язання записати самостійно. Підсумки урок Домашнє завдання № 712, 713. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1293 | |
Народні іграшки з глини |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Мистецтво навколо нас. Урок-бесіда «Уявлювана подорож містом» |
Приголосні мають різний характер |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Всього коментарів: 0 | |