Ура! Канікули!

Урок №30

Тема: Ура! Канікули!

Мета уроку: закріпити вивчений матеріал; підвести підсумок вивчених знань; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, кмітливість; виховувати інтерес до інформатики, дбайливе ставлення до устаткування кабінету.

Обладнання: програма "Раіпі", програма "Мильні бульбашки".

Хід уроку

І.   Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти, давайте пригадаємо правила поведінки у комп'ютерному класі. (Діти пригадують правила з техніки безпеки).

II.   Розминка.

1.           На яку іграшку схожий той чи інший малюнок?

 

2.           Заверши малюнок.

 

4.           Задачі для допитливих.

         Одного чоловіка спитали, скільки у нього дітей. Він відповів: "У мене 4
сини, і у кожного з них є рідна сестра". Скільки ж у нього дітей?

         Двоє пішли - п'ять цвяхів знайшли. Четверо підуть - чи багато
знайдуть?

         Чи можна кинути м'яч так, щоб він пролетів деякий час, зупинився та
почав рух в зворотному напрямку?

         Об яку воду можна порізати руку?

®     Запиши такі двозначні числа, де сума десятків та одиниць дорівнює 5.

Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні у нас дуже відповідальний урок. Це останній урок з основ комп'ютерної грамотності. Ми закінчили з вами вивчати курс інформатики у 2 класі. Але ми ще зустрінемося з вами у 3 класі. Ти багато чого довідався і навчився за цей рік. Разом з тобою були гномик Мудрунчик, інопланетянин Елзік та дівчинка Ганнуся. І сьогодні я проведу вікторину і перевірю, що нового і цікавого ви дізналися на уроках інформатики протягом року.

НІ.   Проведення вікторини.

Зараз ви розділитесь на 2 команди. Перша команда буде називатись "Модем", а друга - "Сканер". Виберіть капітана кожної команди. (Діти вибирають капітанів). Нашу гру буде оцінювати жюрі в складі 6 чоловік (вчителі, старшокласники).

Отже, будемо розпочинати.

Перший конкурс у нас "Вікторина". Вам треба дати відповіді на запитання. За кожну правильну відповідь команда отримає один бал.

         Назвіть складові частини комп'ютера.

         Що ми робимо за допомогою модема?

         Чим корисний сканер?

         Що знаходиться у системному блоці?

         Чим корисний комп'ютер у супермаркетах?

         Як використовують комп'ютер у касах попереднього продажу квитків?

         Які ще можливості комп'ютера ви можете назвати?

         Які команди треба подати, щоб зайти до програми Раіпі?

         Яку літеру на панелі інструментів треба натиснути, щоб вибрати місце
для тексту біля малюнка?

         Чим корисна клавіатура?

         Для чого використовують клавішу 8Ьій?

         Чим корисна клавіша Сарк Ьоск?

         Які клавіші треба натиснути, щоб отримати знак оклику?

         Коли ми натискаємо клавішу Епіег?

         Коли натискують клавішу Езс?

         Чим корисна клавіша Оеіеіе?

         Яка країна розташована на Британських островах?

         Назвіть резиденцію королеви у Лондоні.

         Які види спорту зародилися в Англії?

         В форму якого століття вдягнена королівська гвардія?

Молодці, ви гарно справились з цим завданням. Преходимо до другого конкурсу.

Другий конкурс - це конкурс капітанів. У Мудрунчика незабаром буде день народження. Капітанам команд треба буде створити листівку із малюнком і поздоровленням для Мудрунчика. Той капітан, що краще і швидше справиться з цим завданням і буде переможцем у цьому конкурсі. Переможець у цьому конкурсі отримує 5 балів.

Фізкультхвилинка.

Зараз представники двох команд проведуть фізкульхвилинки. Команда, представник якої краще проведе фізкульхвилинку, отримає 2 додаткових бали.

(Діти проводять фізкульхвилинку).

Наступний конкурс — це робота з програмою "Мильні бульбашки".

Та команда, що набере більше балів буде переможцем у цьому конкурсі і отримає 5 балів.

Практична робота учнів.

Релаксація.

1.                                             Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не
повертаючи голови, за повільними рухами вказівного
пальця витягнутої руки вліво і вправо, вверх і вниз.
Повторити 4-5 раз.

2.                                             Подивитись на вказівний палець витягнутої руки на
рахунок 1 -4, потім перемістити погляд вдалечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-5 раз.

3.           В середньому темпі зробити 3-4 кругових рухів очима

праворуч, а потім ліворуч. Послабивши м'язи очей, подивитись вдалечінь на рахунок 3-6. Повторити 1-2 рази.

І останній конкурс на нашому уроці - лексичний. В ньому буде 2 завдання.

В першому завданні вам треба скласти речення із поданих слів.

Та команда, яка краще і швидше справиться з цим завданням, за кожне речення отримує по 2 бали.

         Сашко, з, Києва, мамою, їхали, до, поїздом.

         Посіяла, моркву, грядці, на, мама.

         Парку, дерев, у, багато, нашому.

         Ганнуся, красиво, у, пише, зошиті.

Другим завданням у цьому конкурсі буде із речень скласти зв'язний текст. Команда, яка краще І швидше справиться з цим завданням, отримає 10 балів.

Весна

Вона стала схожа на золотий букет. Зацвіла верба. А як пахнуть медом її котики! Прийшла весна. Гудуть над деревом бджоли. Поспішають до верби гості. Біжать маленькі мурашки. Серед них волохатий джміль.

IV.   Підведення підсумків.

Для підведення підсумків слово надається нашому жюрі.

Діти, урок наблизився до кінця. Сьогодні ми з вами дуже багато зробили. Повторили теми, які вивчили в 2 класі з курсу: "Комп'ютерна азбука". За цей рік ви навчилися малювати, грати в ігри, але на цьому світ комп'ютера не закінчується.

І тепер, хоч трошки сумно прощатися, у тебе літні канікули! Ура!

Після літніх канікул, на яких ви гарно відпочинете і, я гадаю, не забудете про уроки інформатики, ми з вами продовжимо вивчати комп'ютерний світ.

Бажаю вам гарно відпочити і з новими силами продовжувати накопичувати ваші знання. До зустрічі в третьому класі!

V.   Домашнє завдання.

Виконати завдання "Для розумників і розумниць" з підручника на сторінці 63.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 2254 | Рейтинг: 0.0/0
Сонце — джерело світла і тепла
«Приховала». О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Анд...
Як людина сприймає інформацію
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях
Птахи
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]