УРОК 54 Тема. Переставна властивість дії множення. Розв'язання нерівностей Мета: з'ясувати значення переставної властивості дії множення для виконання обчислень; опрацювати складену задачу, що містить знаходження невідомого компонента. Обладнання: таблиці для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Усні обчислення 1) Робота за таблицями для повторення таблиць множення і ділення. Робота з картками чисел. Учитель називає учням частку двох чисел з таблиці ділення на 9, учні повинні показати відповідні два числа, частку яких називає вчитель. 7 (63 і 9), 5 — ► (45 і 5). Фронтальне опитування. Місткість бочки 72 л, а відра — у 9 разів менша. Яка місткість відра? Вартість 9 мисок 45 гривень. Скільки коштує одна миска? Знайдіть третину від числа 30. Знайдіть половину від числа 18. Знайдіть чверть числа 28. Знайдіть дев'яту частину числа 81. II. Вивчення нового матеріалу Переставна властивість множення. Бесіда На дошці — вирази: 3 • 4 • 2 і 4 • 2 • 3. — Порівняйте обидва вирази. Що у них спільного? Чим вони відрізняються? Який можна зробити висновок? Робота за вправами № 451 і 452. Робота з рівностями (завдання № 453) Фізкультхвилинка Задача № 454 Заповнити таблицю. Було Витратив Залишилось 20по 3 кілька разів 11 Учні заповнюють таблицю та впізнають задачу: подібна була на минулому уроці. Далі вчитель пропонує сильнішим учням розв'язати задачі № 454 і № 456, а з рештою працює фронтально. Підсумки уроку Домашнє завдання № 456, 457. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1103 | |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Елементарні уявлення про духовну складову здоров'я. Різні вияви краси пов... |
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
Панно для класної кімнати |
Всього коментарів: 0 | |