УРОК 50 Тема. Засвоєння таблиць множення й ділення. Складання задач за поданим виразом. Елементи куба (грань, ребро, вершина) Мета: розвивати вміння усного розв'язання задач за поданими числовими величинами; опрацювати ускладнену задачу на зведення до одиниці; формувати уявлення про елементи куба; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки, макет куба. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів Перевірка домашнього завдання Виписати ті відповіді, які були отримані у домашніх прикладах № 415. 23, 51, 50, 56, 65, 24, 23, 21, 8, 38, 40. Записати на дошці вираз — розв'язання задачі № 414. Усні обчислення 1) Різнорівневі завдання. Кожен учень отримує картку синього і жовтого кольору. Вчитель дає пояснення: картка синього кольору має простіші завдання (оцінюється 9 балами), жовта картка має завдання з логічним навантаженням (оцінюється 12 балами). Учні самостійно обирають собі завдання для роботи. Завдання картки синього кольору Виписати вирази з відповіддю 10. 90 6 ■ 9 + 5 ■ 8 18 : 6 + 49 : 7 42 + 72 : 8 64 : 8 ■ 5 42 : (28 21) + 4 40 : 8 ■ 2 Завдання картки жовтого кольору Відновити запис. 45 : 5 (0 + ...) = 7 (2) 100 70 + ... ■ 9 = 75 (5) 42 : 6 + 4 ■ 6 + ... = 44 (13) 2)Гра «Хто на якому місці?» Тварини змагалися, хто пробіжить більше метрів за 5 хвилин. Завдання учням: обчислити приклади, поставити тварин відповідно до відповіді на прикладі. 100 (5 ■ 9 + 18) 3. Фронтальна робота за картками на дошці Вівця 35 кг Гуска 5 кг Курка 2 кг Яка маса вівці і двох таких гусок? У скільки разів маса вівці більша від маси гуски і курки разом? На скільки кілограмів маса гуски і курки разом менша від маси вівці? II. Закріплення вивченого раніше матеріалу Творча робота Скласти задачу за виразом: 36 + 36 : 4. Самостійна робота Розв'язання задачі № 419 (сильніші учні працюють самостійно, слабкіші — під керівництвом учителя). Фізкультхвилинка Фронтальна робота за таблицею Ділене24 24 63 12 18 40 Дільник 6878 6 2 Частка4 3 9 465 Аналіз та розв'язання задачі № 420 Що потрібно знати, щоб з'ясувати, за скільки годин на другому верстаті можна виготовити 56 м тканини? Що нам відомо, а що — ні? Що потрібно знати, щоб з'ясувати, скільки метрів тканини можна виготовити на другому верстаті за 1 годину? Чи відомі ці величини? Про що ж можна дізнатись спочатку? Якою дією? Про що дізнаємось у другій дії? Самостійне записування розв'язання задач учнями в зошитах. (Одному учневі вчитель пропонує записати розв'язання на закритій дошці, потім діти перевіряють його правильність.) Робота з геометричним матеріалом (за таблицею і макетом куба) Учитель показує дітям макет куба. Називає його частини. Порівнює ■>•грань їх із геометричними плоскими фігурами. (На яку фігуру схожа грань куба?) ■>■ вершина ->-ребро 7. Задача з логічним навантаженням (№ 422) 25 9 = 16 16 : 2 = 8 — у брата горіхів. 8 + 9 = 17 — стане у Тетянки. Підсумки уроку Домашнє завдання № 423, 424. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1056 | |
Весняні свята. Великдень |
Риби |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ... |
Всього коментарів: 0 | |