УРОК39 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 8. Рівносторонні, рівнобедрені трикутники Мета: опрацювати складання виразів за текстовою умовою; формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження суми двох добутків; формувати уявлення про рівносторонні та рівнобедрені трикутники. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, таблиці для усної лічби, геометричні фігури (трикутники). ХІД УРОКУ I. Контроль, корекція та закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Записати по діях розв'язання задачі № 324. Назвати порядок записаних відповідей до прикладів № 325. Усна лічба 1) Математичний диктант «Круговий». 2) Завдання для опитування. ♦ Пояснити порядок дій та обчислити: 50 — (48 : 6 + 19) + 35. Перший учень називає приклад, решта — записують і розв'язують його. Другий придумує такий приклад, щоб він починався з числа, яке було відповіддю попереднього прикладу і т. ін. Розв'язати рівняння: х — 7 = 27; 6 • х = 30. Суму чисел 15 і 17 зменшити в 4 рази. У двох каструлях 10 л води. Скільки води у 7 таких каструлях? Ціна футболки 7 грн. Скільки таких футболок можна купити на 28 гривень? Скільки потрібно трилітрових банок, щоб розлити 15 л соку? Повторення таблиці множення і ділення числа 7 (за картками). Самостійна робота за варіантами: варіант — № 326 (перший рядок); варіант —№ 326 (другий рядок). Робота за картками. Картка 1 Обчислити. 8 • 4 + 6872 8 • 6 Ціна ручки 4 грн., а блокнота — 6 грн.Купили 7 ручокі 7 блокнотів. Записати вираз та обчислити вартість покупки. Картка 2 Обчислити 8 • 8 7 • 58 • 6 + 8 • 4 Ціна 1 кг яблук 4 грн., а апельсинів —6 грн. На скільки дорожчі 7 кілограмів апельсинів, ніж 9 кг яблук? II. Закріплення вивченого раніше матеріалу Робота над задачею № 329 Після ознайомлення зі змістом задачі учні декілька разів визначають кількість предметів для покупки і щоразу записують вираз, наприклад: 3 • 5 + 8 • 5 = 55 (грн.); 3 • 9 + 8 • 6 = 75 (грн.) і т. ін. Коментоване виконання завдання № 330 Під керівництвом одного з учнів усі діти вимірюють і записують довжини відрізків, а також дію, яка дає відповідь на поставлене питання. Ознайомлення з рівносторонніми та рівнобедреними трикутниками за малюнками Учитель дає характеристику даним трикутникам, називає їх особливості, відмінності. Потім вчитель пропонує накреслити в зошиті трикутники. Самостійна робота над завданням № 327 Розв'язання задачі № 328 (сильніші учні розв'язують задачу самостійно, решта — під керівництвом учителя) Підсумки уроку Домашнє завдання № 331, 332. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1283 | |
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ |
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч» |
Що потрібно знати про природу |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Різання паперу. виготовлення з цупкого паперу геометричних фігур |
Всього коментарів: 0 | |