Поняття про повідомлення
Урок №13.Поняття про повідомлення.
Цілі: навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізрізняти в яких ситуаціях використовуються різні органи сприйняття; розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор. Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики Хід уроку І. Організаційний етап ІІ. Актуалізація опорних знань Повторення раніше вивченого матеріалу 1. Нагадай мені, будь ласка, яка програма допомогла Данилку ввести текст вітальної листівки. 2. Які клавіші використовував Данилко для виправлення помилок у тексті? 3. За допомогою якої клавіші можна відкрити новий рядок? 4. Який пристрій допоміг надрукувати листівки для учнів усього класу? 5. Пограйте в гру. Один називає клавішу, а інший - її призначення і навпаки. (Правильна відповідь - один бал.) Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі ІІІ. Мотивація навчальної діяльності Учитель. Сьогодні ми поговоримо про те, яким чином не комп’ютер, а ви отримуєте повідомлення із навколишнього світу IV. Вивчення нового матеріалу Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані) Смак - це чуття, за допомогою якого людина отримує повідомлення. За допомогою цих повідомлень людина складає уявлення про якісь предмети та інші речі. Смак - це не єдине чуття, за допомогою якого людина отримує повідомлення. Існує ще дотик, зір, слух, нюх. V. Фізкультхвилинка А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка) VІ. Усвідомлення набутих знань Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати. Відкрийте свій зошит на сторінці 27 (Робота з робочим зошитом) Релаксація Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору VII. Підбиття підсумків уроку 1.Назви органи чуття, що допоможуть визначити, що: а) светр м'який; б) сумка синя; в) по радіо лунає нова пісня. 2. Передай без слів товаришу повідомлення: а) небезпека; б) уже ранок; в) я не вивчив уроки; г) хочу їсти. 3. Яке повідомлення могла отримати кішка, якщо вона вигнула спину і шипить? Яким органом чуття вона могла його отримати? VIII. Домашнє завдання Протягом неділі поспостерігайте, чи всі 5 органів сприйняття (вуха, очі, ніс, шкіра, язик) отримують інформацію | |
| |
Переглядів: 1819 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13 |
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси |
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький» |
Як зимують птахи і звірі. Турбота людей про птахів, звірів узимку |
Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики |
Всього коментарів: 0 | |