Тема: Лукаві «е» та «и»Мета: Повторити та закріпити знання про ненаголошені [е] та [и]. Розвивати фонетичний слух, спостережливість, логічне мислення. Виховувати інтерес до мови. Обладнання: картки зі словами, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу II. Повторення та узагальнення вивченого 1. Додай слово В темнім лісі проживає. Довгий хвіст пухнастий має. їй на місці не сидиться, А зовуть її... (лисиця). Як напишемо слово: лЕсиця чи лИсиця? Чому? 2. Робота з підручником У Мудрунчика теж проблеми з е та и. Ніяк вони не хочуть його слухатися. Давайте прочитаємо, що йому та нам робити (с.58). 3. Гра «Де «е», а де «и»? Учитель показує картку зі словом. Діти вирішують, яку букву треба вставити, після чого вчитель розміщує картку зі словом у певний стовпчик. З..РНОЗОШ..Т СТ..БЛО Л..СИЧКА ГР..БИЗ..МЛЯ 4. Робота в зошитах (урок 28 завдання 1) ІІІ. Робота за комп’ютером 1. Інструктаж учителя Сподіваюся, ви добре запам’ятали це правило. А от Незнайко, як завжди, все плутає. Треба йому допомогти перейти через місточок. Для цього потрібно поставити колоду з потрібною літерою. Обираєте колоду лівою кнопкою миші. Не помилиться, інакше Незнайко впаде у воду. 2. Бесіда з повторення правил безпечної поведінки 3. Робота в групах I група працює за комп’ютерами. II група виконує завдання в зошитах (урок 28 завдання 1). IV. Фізкультхвилинка V. Розвиток логічного мислення Заповнення кросворду (зошит: урок 28 завдання 3). VI. Підсумок уроку Гра «Знайди помилку» СИЛО, ЗЕМЛЯ, ВЕСНА | |
| |
Переглядів: 1517 | |
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) |
Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». В. Скуратівський «Калина». А. Листо... |
Охорона тварин |
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей |
Сонце — джерело світла і тепла |
Всього коментарів: 0 | |