Тема: Приголосні мають різний характерМета: Повторити відомості про приголосні звуки. Розвивати фонетичний слух, спостережливість, логічне мислення. Виховувати інтерес до мови. Обладнання: картки зі словами, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку І. Організація класу. Повторення правил безпечної поведінки ІІ. Повторення та узагальнення вивченого 1. Якими звуками різняться слова? ТІНЬ - ТИН РАД-РЯД Д ЕН - ДЕНЬ КІІ-КИТ 2. Гра «Хто уважніший?» Учитель називає слова, а діти плескають у долоні, якщо чують м’який звук. Клен, дуб, дятел, вулиця, лампа, ручка, олівець, білка, слон, зошит, чайник. 3. Метаграма З дзвінким в кінці Пора у лісі нас збирати, З глухим - негайно Треба лікувати. (Гриб - грип). Чим різняться слова? Які звуки позначають ці букви? Як можна розрізнити дзвінкі та глухі приголосні? 4. Гра «Додай останній звук» У траві сховався ву.. (ж). Розлили по столу ту., (ш). Скільки у дворі калю.. (ж). Сірників, малий, не ру.. (ш). Я піду гуляти те., (ж). Нащо ти свій зошит мне., (ш). Ми підем влітку на пля.. (ж). Хлопці, м’ячик цей не ва.. (ш). ІІІ. Робота за комп’ютером 1. Інструктаж учителя Ми продовжимо відправляти потяги. Але на цей раз лічити потрібно лише приголосні: тверді та м’які. 2. Робота в групах I група працює за комп’ютерами. II група виконує завдання в зошитах (урок 27 завдання 5). IV. Фізкультхвилинка V. Розвиток логічного мислення 1. Розминка Що стоїть посеред Києва? (Буква є). Гора й долина, що між ними? (Буква й). На небі одна, на землі нема, у баби двоє, у діда нема. Що це? (Буква б). 2. Гра «Що не так?» Рік пішов гуляти в сад. Не дійшов, бо повз назад. (Рак). Лисичка знає назубок Смачненьку казку «Колосок». («Колобок»), Соловей затьохкав влітку, Як побачив гарну клітку. (Квітку). Кинула шишку на мене зозуля. У мене на лобі з’явилася куля. (Гуля). Наш Данилко лісоруб, Він спиляв старезний чуб. (Дуб). Охав автобус, віз пасажирів: Учених пташок, дресированих звірів. (їхав). 3. Робота в зошитах (урок 27 завдання 2, 3 - за варіантами) VI. Підсумок уроку Назви пару (за твердістю - м’якістю або за дзвінкістю - глухістю). | |
| |
Переглядів: 1914 | |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Екскурсія до шкільної майстерні |
Всього коментарів: 0 | |