Тема: Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформаціюМета: Дати уявлення про інформацію. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати повагу до думки інших. Обладнання: малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу. Повторення правил безпечної поведінки II. Актуалізація опорних знань Сьогодні ми з вами трохи побудемо детективами. А хто це такі? Чим вони займаються? Давайте й ми розшифруємо для початку деякі повідомлення. 1. Гра «Що кажуть тварини?» кішка муркоче; собака гарчить; собака крутить хвостом; заєць тікає; ластівки низько літають над землею. 2. Гра «Світлофор» Про що нам каже кожен сигнал світлофора? 3. Ро зшифруй прис лів ’я Хатаоа ваоалаоадаіаєа іанафаоарамааацаіаєаю, таоайа ваоалаоадаіаєа саваіатаоама. (Хто володіє інформацією, той володіє світом). ІІІ. Вивчення нового матеріалу 1. Ро зпо відь учителя Інформація. Що ж це за слово таке? Від тварин, дивлячись на світлофор, спостерігаючи за навколишнім світом, ми отримуємо певну інформацію. А як ви вважаєте, що таке інформація. Слово «інформація» походить з латинської мови й перекладається, як роз’яснення, уявлення, ознайомлення. А от звідки ми можемо її отримувати, давайте прочитаємо в підручнику. 2. Робота з підручником (с.28-29) 3. Робота в зошитах (урок 13 завдання 4) IV. Фізкультхвилинка V. Робота за комп’ютером 1. Повторення вивченого Для чого призначений Раіпі? Як його запустити? Як закрити програму? Що означає цей інструмент? 2. Інструктаж учите ля Ми вже вміємо користуватися олівцем у графічному редакторі Раіпі. Але не завжди все гарно виходить на нашому малюнку. Що ви використовуєте в такому випадку, якщо малюєте в альбомі? У Раіпі теж є гумка. Виглядає цей інструмент ось так (показ малюнка). Давайте знайдемо його на панелі інструментів (підручник с.29). Щоб обрати гумку потрібно підвести до неї вказівник та клацнути ліву кнопку миші. Перенісши гумку до того місця, яке треба стерти, затискаєте ліву кнопку миші і витираєте усе, що не подобається. 3.Робота в групах I група працює за комп’ютерами (малюнок за бажанням). II група виконує завдання в зошитах (урок 13 завдання 6). VI. Розвиток логічного мислення Завдання в підручнику (с.29) VII Підсумок уроку Гра «Хто більше?» Учитель називає будь-який предмет. Учні повинні надати про нього як можна більше інформації. | |
| |
Переглядів: 1548 | |
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини |
М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм...». Леся Українка «Красо України, По... |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
Урок малювання |
Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливо... |
Всього коментарів: 0 | |