💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

3 чого складається комп’ютер

Тема: 3 чого складається комп’ютер

Мета: Познайомити учнів зі складовими частинами комп’ютера. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати любов до природи.

Обладнання:  знаки з правил безпеки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою.

Зміст уроку

I. Організація класу.

II. Повторення вивченого матеріалу

1. Робота зі знаками

На знаках зображені схематично правила поведінки в кабінеті інформатики. Діти повинні їх назвати.

2. Гра «Аукціон»

Діти по черзі за рядами називають установи, де використовуються комп’ютери. Команда (ряд), яка протягом 5 секунд нічого не називає, вибуває з гри.

III.  Актуалізація опорних знань

Заповнення першого стовпчика таблиці (на дошці або в електронному вигляді)

МожливостіЛюдинаКомп’ютер

запам’ ятов ув ання пам’ятьсистемний блок

розв’язування задач мислення

зчитування тексту

очісканер1 Пристрої

звуковий супровідклавіатура

показ тексту, малюнка ротмиша1 введення

рукидинаміки 1 Пристрої

монітор1 виведення

принтер

модем

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь учителя, яка супроводжується заповненням таблиці.

2. Робота в зошитах

(урок 4 завдання 2)

Користуючись таблицею та малюнками в підручнику, записати назви пристроїв.

З.Гра «Переплутанка» (робота на картках)

З’єднати пристрій з його призначенням.

монітордрукування текстів

системний блок екран

принтерзнаходяться пам’ять, процесор

сканервведення зображень

модемпередача інформації між комп’ютерами

V. Фізкультхвилинка

VI. Робота за комп’ютером

1. Інструктаж учителя

Вам доведеться сьогодні збирати ягоди та гриба в кошики. Для того щоб захопити грибочок або ягідку, потрібно підвести вказівник до нього та натиснути ліву кнопку миші. Не відпускаючи кнопки, пересунути мишу по килимку. Грибочок так само пересунеться. Коли грибочок опиниться над кошиком, кнопку треба відпустити.

2. Робота в групах

I група працює з комп’ютерною програмою.

II група працює в зошитах (урок 4 завдання 1).

VII Розвиток логічного мислення

Робота з підручником (с. 11).

Чим різняться клоуни?

VIII.  Підсумок уроку

Гра «Доповни слово»

 Відображає інформацію, з якою працює комп’ютер...

 До нього приєднуються інші пристрої. Це ...

 За його допомогою можна надрукувати тексти, малюнки. Це ... .

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1192 | Рейтинг: 0.0/0
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми
Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливо...
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос...
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві...
Екскурсія до шкільної майстерні
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]